en dat ik ook nog in studieboeken moet lezen, terwijl ik eigenlijk graag naar een documentaire zou willen kijken...
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat ik ontzaglijke zin heb in koffie met koek, maar geen koek in huis heb... 
en dat ik ook nog in studieboeken moet lezen, terwijl ik eigenlijk graag naar een documentaire zou willen kijken...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat ik snipverkouden ben 
Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat zijn dan blijkbaar toch aardse dingen die gedaan moeten worden.hmprff schreef:Dat ik ontzaglijke zin heb in koffie met koek, maar geen koek in huis heb...
Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Zonder snot bedoel ik
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben![]()
Zonder snot bedoel ik
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Mara schreef:Is je hoofd al minder vol ?Orchidee schreef:Je bent niet de enige in het landRijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben![]()
Zonder snot bedoel ik
Foutje bij het opslaan.
6 pagina's denkwerk en een uren werken naar de knoppen

6 pagina's denkwerk en een uren werken naar de knoppen
Hier nog een.Rijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
-
Schemerlichtje
En hier nog eenIchtus schreef:Hier nog een.Rijssen schreef:Dat ik snipverkouden ben
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ach ja, het is september !
Dan beginnen vrijwel altijd de verkoudheidsproblemen, of het nu mooi weer is of niet.
Wees maar blij dat het slechts om een snottervirus gaat, verleden jaar om deze tijd lag mijn zoon met de mex griep in het ziekenhuis en liep ik rond (nou ja rond
)als een natte dweil. dat duurde 3 maanden !
Dan beginnen vrijwel altijd de verkoudheidsproblemen, of het nu mooi weer is of niet.
Wees maar blij dat het slechts om een snottervirus gaat, verleden jaar om deze tijd lag mijn zoon met de mex griep in het ziekenhuis en liep ik rond (nou ja rond
hmm ik baal dat ik vorig jaar te lang met een verkoudheid heb gelopen. Bronchitus en een paar ribben gekneusd. 
Ik heb chronische bronchitis, dus zo'n verkoudheidje erbij, hakt er altijd flink in.
Als de rest van de gezinsleden alweer opgeknapt is, loop ik nog weken na te proesten en hoesten, zoals op dit moment ook het geval is.
Man en dochter zijn zo goed als beter, en ik heb nog flink last, inmiddels pijn in m'n rug/longen van het hoesten, en nog een vol hoofd en neus
"Niet klagen, maar dragen, en bidden om kracht"
Als de rest van de gezinsleden alweer opgeknapt is, loop ik nog weken na te proesten en hoesten, zoals op dit moment ook het geval is.
Man en dochter zijn zo goed als beter, en ik heb nog flink last, inmiddels pijn in m'n rug/longen van het hoesten, en nog een vol hoofd en neus
http://www.nu.nl/buitenland/2331282/bel ... tolen.html Ik vraag me werkelijk af waar de dieven het lef vandaan halen...
Heb je daar ook puffertjes voor ?Orchidee schreef:Ik heb chronische bronchitis, dus zo'n verkoudheidje erbij, hakt er altijd flink in.
Als de rest van de gezinsleden alweer opgeknapt is, loop ik nog weken na te proesten en hoesten, zoals op dit moment ook het geval is.![]()
Man en dochter zijn zo goed als beter, en ik heb nog flink last, inmiddels pijn in m'n rug/longen van het hoesten, en nog een vol hoofd en neus![]()
Je kunt daar nog maanden gevoelige luchtwegen door houden, wist je dat ?