vakantie 2

Jelle

Bericht door Jelle »

Ik weet het Muse, maar tot nu toe hebben we gelukkig nog nooit wat gehad in de vakantie, maar je moet er uiteraard wel rekening meehouden. Er is tenslotte maar weinig voor nodig om je hele ingewand van streek te brengen.
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

oooh ik kijk echt uit naar vakantie.... niet meer leren... heerlijk... nog een weekje... En dan ga ik eerst een weekendje naar Londen met mn vriend... wieieiejjj :)

En voor de rest is alles nog onzeker....
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Nog 3 maanden (zucht) maar dan is iedereen weer terug en dan ga ik lekker een week naar Rome

Lekker eten en drinken mooie dingen zien en uiteraard citta del vaticano :bou:
Loïs

Bericht door Loïs »

Heb nog een weekje presentaties. ;-( Vier in één week, 't is schandalig gewoon.

Daarna ga ik (in willekeurige volgorde :D) twee weken dabarwerk doen, een weekje naar Frankrijk, een weekje naar Friesland en nog een hoop werken (bliep bliep bliep.. kassajuffrouw :)).

Dabarwerk is campingevangelisatie, is fantastisch, ik ga het nu voor het vierde jaar doen. Heb er ontzettend veel zin in, ben ook ontzettend zenuwachtig. Dat is tot nu toe elk jaar zo geweest en zal ook wel zo blijven denk ik. Maar het gaat goedkomen. ;-)

Groetjes van Loïs.
xgnoom

Bericht door xgnoom »

6 weken Costa Rica, Spaans leren en door oerwoud struinen. Pas in oktober...
Gaat heen en leert wat het betekent: Barmhartigheid wil Ik en geen offerande
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door KurtYo
Ga naar Italie.. Joehoe... :)
Wie weet komen we elkaar tegen!
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jootje

Bericht door Jootje »

Over 2 weken een gehandicaptenkamp naar Lemele (ver weg, maar liefst 15 minuten rijden).
September weekendje Texel met vriend.
December weekje (of 2) Egypte met (dan) man.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Waarheen , Luxor??? Erg mooi daar.
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Jootje

December weekje (of 2) Egypte met (dan) man.
Jaren geleden ben ik in Port Said geweest, mooie ervaring om eens in een gigantische puinhoop terecht te komen, maar daarna twee maal door het Suezkanaal gevaren en vanwege de onbeschoftheid van de egyptenaren besloten om nooit vrijwillig naar Egypte te gaan, maar goed ik hoor graag je ervaringen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Madtice

Bericht door Madtice »

Egypte is toch het land van de slavernij???? Keren jullie daar weder??? :, :, :, :, Hahahaha, nee hoor... mooi land! Ik zelf ben helemaal weg van Amerika, en Scandinavië, maar ja dat zijn ook zo'n beetje de enige gebieden waar ik geweest ben :).
Jootje

Bericht door Jootje »

Ik denk niet dat alle egyptenaren onbeschoft zijn. Heb je denk ik net de verkeerde getroffen. De oom en tante van mijn vriend zijn net terug uit Egypte, en hadden het geweldig gehad. Je moet geen excursies ed boeken bij de locale bevolking, maar gewoon bij je touroperator. anders heb je kans dat je in de woestijn af wordt gezet en alleen voor betaling van honderden dollars weer terug komt.
Heb een stuk video gezien, en het ziet er prachtig uit. We willen naar Hurghada of Sharm el Sheik (duiken) en evt excursies naar het binnenland.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Jootje, kan je aanraden om dus niet bij de tour operator te boeken, maar bij de plaatselijke bevolking.

Dat scheeld je ongeveer 75% van de prijs.

tukker
Jootje

Bericht door Jootje »

Zal een hoop schelen, maar veiligheid is voor mij belangrijker!!!!
We hebben in Sri lanka een reis geboekt bij een local, achteraf is alles goed gegaan, maar ik heb vreselijke verhalen gehoord!!!!(van andere gasten in het hotel waar wij waren). Dat doe ik dus echt nooit weer!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Mijn ervaring met Egypthenaren is goed. Wel vooraf prijs afspreken, want anders draaien ze je een poot uit. :,:, En niet vooruit betalen. Achteraf betalen.

Als je daar iets koopt op de markt, ga gerust 90% onder de prijs zitten, want ze weten dat toeristen geld hebben.
Jootje

Bericht door Jootje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Als je daar iets koopt op de markt, ga gerust 90% onder de prijs zitten, want ze weten dat toeristen geld hebben.
Het is ook overal hetzelfde he? Ik ga maar in lompen op vakantie, dan zie ik er niet zo rijk uit.:,
Plaats reactie