Me too!Orchidee schreef:huisman schreef:van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genietenDat meen je niet
![]()
Ik functioneer juist veel beter beneden de 25 graden
waar worden jullie helemaal blij van??
Re: waar worden jullie helemaal blij van??
Ik niet...ben denk ik een blanke negerMister schreef:Me too!Orchidee schreef:huisman schreef:van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genietenDat meen je niet
![]()

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hier wordt ik blij van de USAF Thunderbirds (of is dit te militairistisch)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Waarschijnlijk een heel domme vraag van mij, maar wat hebben wij hier aan, wat nut het ons?huisman schreef:Hier wordt ik blij van de USAF Thunderbirds (of is dit te militairistisch)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sound of freedom...Je vrijheid (Ik moest even vlug wat verzinnen maar dit zei Churchill over de luchtmacht.)Orchidee schreef:Waarschijnlijk een heel domme vraag van mij, maar wat hebben wij hier aan, wat nut het ons?huisman schreef:Hier wordt ik blij van de USAF Thunderbirds (of is dit te militairistisch)

Nut of geen nut, maar als oud-dienstplichtige luchtmachtjongen vind ik zulke beelden nog steeds prachtig.Orchidee schreef:Waarschijnlijk een heel domme vraag van mij, maar wat hebben wij hier aan, wat nut het ons?huisman schreef:Hier wordt ik blij van de USAF Thunderbirds (of is dit te militairistisch)
Zeker als je zoiets vanaf de grond mag "sturen".
Ik werkte destijds samen met de US-Airforce op Soesterberg, en nog steeds zie ik daar met pleizier op terug, alhoewel er toen nog geen Thunderbirds waren.
Zou ik toch een beetje macho zijn?

- Oude-Waarheid
Tja en als ik zondag vaak witte strepen in de lucht zie dan komt jou vraag ook vaak in mij op.Orchidee schreef:Waarschijnlijk een heel domme vraag van mij, maar wat hebben wij hier aan, wat nut het ons?huisman schreef:Hier wordt ik blij van de USAF Thunderbirds (of is dit te militairistisch)
Denk daar gaat weer onnodig belasting geld!!
Misschien komt er nog wel eens een straaljager loze zondag!!!
- Barmhartigheid
huisman schreef:Ik niet...ben denk ik een blanke negerMister schreef:Me too!Orchidee schreef:huisman schreef:van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genietenDat meen je niet
![]()
hihi!!!

Begrijp je helemaal, ik presteer het beste op zonne-energie!!!

Ik ken Uw gunst, ik ken Uw trouw hieraan, Dat zich mijn vijand niet
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
- MarthaMartha
dan doe ik mee!vlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....![]()
Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....![]()
Wij verwachten - als alles goed mag gaan - in maart een kleintje!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Whaaaaaaaaaaaaa een baby-boom op RF.MarthaMartha schreef:dan doe ik mee!vlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....![]()
Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....![]()
Van harte gefeliciteerd allemaal.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
babyboom?
vertel

- MarthaMartha
Henriet, bloempje28 en wij.... dat zijn al 3 baby's...Lassie schreef:babyboom?![]()
vertel
En 5 forummers die een baby verwachten dus....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dat mijn zusje tegenwoordig 2 dagen vrij heeft, ze zo komt koffiedrinken!
En van het fulltime moederschap! Wat een rust zeg!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MM en Democritus van harte gefeliciteerd! Wat is de Heere goed......MarthaMartha schreef:dan doe ik mee!vlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Precies het fulltime moederschap van mijn vrouw geeft mij ook altijd veel rusthenriët schreef:dat mijn zusje tegenwoordig 2 dagen vrij heeft, ze zo komt koffiedrinken!

En alle RF'sters die met hun man in blijde verwachting zijn, van harte gefeliciteerd en breng deze ongeboren kinderen maar vast bij Jezus. Daar kun je nooit te vroeg mee beginnen...wel te laat.
Laatst gewijzigd door huisman op 09 sep 2010, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.