Ben ik wel benieuwd wat de omschrijving van een verdachte hoek is.jvdg schreef:Sluit ik me bij aan, ongeacht wie die gesprekspartner is, of uit welke "hoek" die persoon komt.Lourens schreef:Van soms een spontaan gesprek waarbij je bemoedigd en/of opgewekt wordt.
Vaak uit "verdachte" hoeken.
waar worden jullie helemaal blij van??
Re: waar worden jullie helemaal blij van??
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Van een vriend die nu hier op onze piano speelt (hij heeft ook tijdens onze dienst gespeelt) zo mooi. Daar wordt ik echt super blij van. 

jvdg schreef:Sluit ik me bij aan, ongeacht wie die gesprekspartner is, of uit welke "hoek" die persoon komt.Lourens schreef:Van soms een spontaan gesprek waarbij je bemoedigd en/of opgewekt wordt.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Heerlijk he? Daar kan je altijd zo van genieten...ik begrijp je heel goed.Lassie schreef:Van een vriend die nu hier op onze piano speelt (hij heeft ook tijdens onze dienst gespeelt) zo mooi. Daar wordt ik echt super blij van.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ik ook, behalve dat men dan mij meestal achter de piano ziet, terwijl ik zelf ook wel eens wil luisterenSchemerlichtje schreef:Heerlijk he? Daar kan je altijd zo van genieten...ik begrijp je heel goed.Lassie schreef:Van een vriend die nu hier op onze piano speelt (hij heeft ook tijdens onze dienst gespeelt) zo mooi. Daar wordt ik echt super blij van.

Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....

Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
vlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....![]()
Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....![]()

Bloempje, van harte gefeliciteerd!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Later op de avond pakte mijn man de gitaar erbij en hebben ze wat liederen gespeelt die we op onze bruiloft ook gezongen hebben (en zij hebben toen tijdens die dienst begeleid). Ik kreeg kippevel en mijn gedachten waren toen weer in die kerk.Schemerlichtje schreef:Heerlijk he? Daar kan je altijd zo van genieten...ik begrijp je heel goed.Lassie schreef:Van een vriend die nu hier op onze piano speelt (hij heeft ook tijdens onze dienst gespeelt) zo mooi. Daar wordt ik echt super blij van.
Doe maar niet, mijn vrouwenzaken werd ook verwijderdvlinder schreef:Spannend! Van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed mag blijven voelen.Bloempje28 schreef:Dat we sinds deze week mogen weten dat als alles goed gaat en de Heere het geeft, Loïs er in mei 2011 een broertje of zusje bij krijgt! Joepie! Wel weer spannend het eerste trimester, je bent dan soms zo onzeker... gaat het goed? Ontwikkelt alles zich zoals het hoort! Zucht... nog 4 weken voor de eerste echo! Leven jullie mee?
Sjonge, straks kan er nog een apart topic geopend worden voor dames die zwanger zijn. De moedersoos ofzo.....![]()
Voel jij je vandaag misselijk? Nee, vandaag heb ik zuurbranden....O, die had ik gister, vandaag heb ik vocht in mijn voeten....![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat hoef ik jou als trouw RF-er toch niet uit te leggen.Lourens schreef:Ben ik wel benieuwd wat de omschrijving van een verdachte hoek is.jvdg schreef:Sluit ik me bij aan, ongeacht wie die gesprekspartner is, of uit welke "hoek" die persoon komt.Lourens schreef:Van soms een spontaan gesprek waarbij je bemoedigd en/of opgewekt wordt.
Verdacht is iedereen die jouw theologische mening niet deelt.

Gelukkig is de leer van de leggings niet theologisch anders zou er heel veel verdacht zijn.jvdg schreef:Dat hoef ik jou als trouw RF-er toch niet uit te leggen.Lourens schreef:Ben ik wel benieuwd wat de omschrijving van een verdachte hoek is.jvdg schreef:Sluit ik me bij aan, ongeacht wie die gesprekspartner is, of uit welke "hoek" die persoon komt.Lourens schreef:Van soms een spontaan gesprek waarbij je bemoedigd en/of opgewekt wordt.
Verdacht is iedereen die jouw theologische mening niet deelt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genieten 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Boek rond Kerst een weekje evenaarhuisman schreef:van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genieten

een enorm fijn telefoongesprek zojuist met een oude mevrouw (86) van de vrouwenvereniging, die nav mn verjaardag belde.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
huisman schreef:van zon en 25+ graden....ben dus vanaf nu een halfjaar niet te genieten

Ik functioneer juist veel beter beneden de 25 graden

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!