Hoe is je stemming op dit moment?

gertje

Re: Hoe is je stemming op dit moment?

Bericht door gertje »

huisman schreef:
gertje schreef:
huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Hoe is het nu met je collega Huisman? kreeg geen tijd het je te vragen in de chat
Zijn nieren werken niet meer krijgt nu nierdialyse hoeft niet blijvend te zijn kan van het trauma komen. Is vandaag verschillende keren geopereerd , ga volgende week op bezoek op verzoek van de artsen die zeggen dat ondanks dat hij slapende wordt gehouden het goed voor hem is dat bekenden tegen hem praten. Door zijn verbrijzelde bekken wordt lopen in de toekomst zeer twijfelachtig.
Wat erg...

Veel sterkte !!
henriët

Bericht door henriët »

gertje schreef:
huisman schreef:
gertje schreef:
huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Hoe is het nu met je collega Huisman? kreeg geen tijd het je te vragen in de chat
Zijn nieren werken niet meer krijgt nu nierdialyse hoeft niet blijvend te zijn kan van het trauma komen. Is vandaag verschillende keren geopereerd , ga volgende week op bezoek op verzoek van de artsen die zeggen dat ondanks dat hij slapende wordt gehouden het goed voor hem is dat bekenden tegen hem praten. Door zijn verbrijzelde bekken wordt lopen in de toekomst zeer twijfelachtig.
Wat erg...

Veel sterkte !!
Joh, wat erg zeg. Sterkte en hoop dat je de juiste woorden mag spreken als je op bezoek gaat.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
refoma

Bericht door refoma »

Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!
Veel sterkte ook toegewenst als je bij hem op bezoek gaat!
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

:slurp
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
huisman

Bericht door huisman »

refoma schreef:
Heel veel sterkte, huisman! Vraag me af of dat hetzelfde ongeluk is geweest als waar mijn man langs kwam. Was ook een motor-auto ongeluk waarbij de motorrijder met de traumahelikopter is meegenomen. De motor was helemaal uitgebrand. Zag er allemaal akelig uit!
Veel sterkte ook toegewenst als je bij hem op bezoek gaat!
Idd dat was het ongeluk...op bezoek gaan mag voorlopig niet, omdat hij zeer veel pijn heeft hebben de artsen hem dieper in coma gebracht.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Lassie

Bericht door Lassie »

:baille :love
Ria

Bericht door Ria »

voldaan! :yahoo
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
jvdg

Bericht door jvdg »

Grijs
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Knalrood

Hoewel.... erg moe is meer wit
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

:bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Belabberd...
Mijn keel :cry
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Terri

Bericht door Terri »

wat moeizaam, het afscheid nemen van de zomer valt niet mee, het lijkt wel herfst....
huisman

Bericht door huisman »

Orchidee schreef:Belabberd...
Dat gaat in ons gezin erg rond keelpijn en daarna sn..verkouden. :hum
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Lassie

Bericht door Lassie »

:love manlief is nog lekker thuis hij gaat zo weg. Dus lekker ff koffie drinken met hem.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:
Orchidee schreef:Belabberd...
Dat gaat in ons gezin erg rond keelpijn en daarna sn..verkouden. :hum
Bij ons is ook 1 dochter, zondag begonnen :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gesloten