E-mobile heeft een mooie aanbieding.Gijs83 schreef:-mijn mobiele telefoon: water overal achter, dus dat word een nieuwe....![]()
Gijs83 schreef:-Een nieuwe mobiele telefoon: Nokia 3720 classic(reden zie in topic nieuwste verliezen)
Die zal niet snel vol water lopenrefo schreef:Uit de aanwinstentopic
Gijs83 schreef:-Een nieuwe mobiele telefoon: Nokia 3720 classic(reden zie in topic nieuwste verliezen)
Denk je niet. Ik vroeg naar een goede stevige. De achterkant is van hard plastic, dat is idd wel wat waterbestendiger als de vorige.Marco schreef:Die zal niet snel vol water lopenrefo schreef:Uit de aanwinstentopic
Het gaat niet om de achterkant, maar om het totaal.Gijs83 schreef:Denk je niet. Ik vroeg naar een goede stevige. De achterkant is van hard plastic, dat is idd wel wat waterbestendiger als de vorige.Marco schreef:Die zal niet snel vol water lopenrefo schreef:Uit de aanwinstentopic
vertelLassie schreef:een bezem
ik dacht slim te zijn
je kon het allicht proberen toch?Lassie schreef:uhm... ik wilde kijken of ik met een bezem een stenen muurtje kon slopen.