Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:mmm... kun je tegen een grapje?Tiberius schreef:Misschien wil ze een mattenklopper uittesten.
Het klinkt dreigend genoeg in ieder geval.
die mattenklopper neiging heb ik eerlijk gezegd bij jou weleens, bij refo niet zozeer....
(ik kon geen boer-met-kiespijn smiley vinden, daarom deze maar)
Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktober
- MarthaMartha
Re: Najaarsmeeting 2010 op DV zaterdag middag/avond 23 oktob
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb er zelfs twee ! Eentje gekregen op mijn trouwdag (vooruitziende geestrefo schreef:Er is niets in de opmerking die ook maar in de richting van mattenkloppers wijst. Bij een moderator zou je toch meer neutraliteit verwachten in het beoordelen van een willekeurige post.
En mijn relatie met MM is niet van dien aard dat er mattenkloppers aan te pas moeten komen. Dat kan alleen bij voordeurdelers. En wie heeft er nou nog een mattenkopper?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Alleen dat is al een reden om te komen.MarthaMartha schreef:
Ik hoop dat ik deze keer wat minder blunders maak dan de vorige keer.
(nee, ik ga beslist geen leeftijden meer raden!!!)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Re: Najaarsmeeting 2010
ik moet werken, maar kprobeer te ruilen dus ik onder voorbehoudMarthaMartha schreef:je moet je nu wel welkom voelen.....PvS schreef:Ho ho MM, ik heb me nog niet opgegeven.MarthaMartha schreef:lijst weer bijgewerkt:
Tot nu toe hebben zich opgegeven:
- Jolanda + paar kids
- Mister
- Helma
- Memento + Vlinder
- Lourens
- Jvdg + echtgenote
- Orchidee + 2 dochters
- Sweelinck25 + Ber10e
- Hmprff
- Judith
- Democritus + MM
- Gijs83
- Monique
- Huisman
- Ria
- Mathilde
- Haaf
- Caprice
- Gian
- PvS
Dat zijn er al een heel stel. Het belooft gezellig te worden....
Wie volgt?
kan ik je laten staan?
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
ik mis Mara ook nog op het lijstje 
Volgens zat je er toen bij Jean flink naast...MarthaMartha schreef:Je kent me aardig Gijs.Gijs83 schreef:MM komt die 23e oktober, ogen, oren en monden tekort!!! Ze is ook maar 1 mens!MarthaMartha schreef:als iema nd je graag eens zou ontmoeten, ben ik het wel, maak 1 opmerking in die richting en je staat erop!refo schreef:Ja, je hoeft maar te bewegen en je staat op de lijst.
Geldt gelukkig niet voor mij. Om bekende redenen.
- MarthaMartha
Ssssssssssssssttt.....!!!Gijs83 schreef:Volgens zat je er toen bij Jean flink naast...MarthaMartha schreef:Je kent me aardig Gijs.Gijs83 schreef:MM komt die 23e oktober, ogen, oren en monden tekort!!! Ze is ook maar 1 mens!MarthaMartha schreef:
als iema nd je graag eens zou ontmoeten, ben ik het wel, maak 1 opmerking in die richting en je staat erop!
Is er nog behoefte aan een Lutherse delegatie?
Laatst gewijzigd door Luther op 01 sep 2010, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Is er nog ehoefte aan een Lutherse delegatie?
jaja, met vrouw!!
- MarthaMartha
uiteraard!!!!! kan ik het hele gezin noteren?Luther schreef:Is er nog ehoefte aan een Lutherse delegatie?
Nee, dat kun je niet. We laten onze komst als een zwaard van Damocles boven deze markt hangen...MarthaMartha schreef:uiteraard!!!!! kan ik het hele gezin noteren?Luther schreef:Is er nog ehoefte aan een Lutherse delegatie?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
uh.... maar met onze inkopen houden we graag rekening met jullie lekkere trek....Luther schreef:Nee, dat kun je niet. We laten onze komst als een zwaard van Damocles boven deze markt hangen...MarthaMartha schreef:uiteraard!!!!! kan ik het hele gezin noteren?Luther schreef:Is er nog ehoefte aan een Lutherse delegatie?
enne.. jullie komst zou nog wat andere mensen wellicht ook overhalen
Wat is de laatste datum op dewelke wij onze komst nog kond kunnen doen?MarthaMartha schreef:uh.... maar met onze inkopen houden we graag rekening met jullie lekkere trek....Luther schreef:Nee, dat kun je niet. We laten onze komst als een zwaard van Damocles boven deze markt hangen...MarthaMartha schreef:uiteraard!!!!! kan ik het hele gezin noteren?Luther schreef:Is er nog ehoefte aan een Lutherse delegatie?
- MarthaMartha
hi... twee dagen van tevoren?Luther schreef:Wat is de laatste datum op dewelke wij onze komst nog kond kunnen doen?MarthaMartha schreef:uh.... maar met onze inkopen houden we graag rekening met jullie lekkere trek....Luther schreef:Nee, dat kun je niet. We laten onze komst als een zwaard van Damocles boven deze markt hangen...MarthaMartha schreef: uiteraard!!!!! kan ik het hele gezin noteren?
(maar als je anderen door jullie komst ook nog wilt verleiden te komen, moet je natuurlijk wat eerder zijn)
Het eerst klopt helaas. Het tweede klopt gelukkig helemaal!helma schreef:caprice schreef:Zo, dit topic staat onder theologie - bezinning. Dat belooft heel wat.
Ik denk dat ik 's middags even langs kom (zonder vrouw). Boek mee?
zonder vrouw???En je hebt zo'n leuke vrouw!!
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck