uhm pijn in je gehoorgang is erger dan jeuk.Mara schreef:Oeh. Jeuk is erger dan pijn, zeggen ze.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Dankbaar en blij...
-
Maak me zorgen over kabinetsformatie.
Hier beneden is het niet.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Me too, heb 2 bakkies koffie op, maar thelpt niet echt.Orchidee schreef:![]()
![]()
Ga maar bammetje smeren, met sellerysalade

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Ah heftig!!
sterkte!
wow dat is wel heftig zeg.
Ik voel me goed, heb vannacht goed geslape al voel ik me nog wel duf. Toch voel ik me helemaal

Ik voel me goed, heb vannacht goed geslape al voel ik me nog wel duf. Toch voel ik me helemaal

Wat erg!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Veel sterkte!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sterkte, Huisman. Dat zijn moeilijk te verwerken zaken.huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Sterkte!!! Zet je leven ineens helemaal op de kop, ook dat van zijn dierbaren...huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
-
Orchidee schreef:Wat erg!huisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Veel sterkte!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Hoe is het nu met je collega Huisman? kreeg geen tijd het je te vragen in de chathuisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Zijn nieren werken niet meer krijgt nu nierdialyse hoeft niet blijvend te zijn kan van het trauma komen. Is vandaag verschillende keren geopereerd , ga volgende week op bezoek op verzoek van de artsen die zeggen dat ondanks dat hij slapende wordt gehouden het goed voor hem is dat bekenden tegen hem praten. Door zijn verbrijzelde bekken wordt lopen in de toekomst zeer twijfelachtig.gertje schreef:Hoe is het nu met je collega Huisman? kreeg geen tijd het je te vragen in de chathuisman schreef:Verdrietig...een naaste collega heeft gisteren vlak bij mijn werk een ernstig motorongeluk gehad. Met de traumaheli naar Nijmegen gebracht. Ligt kritiek maar stabiel na operatie. Verbrijzeld onderlichaam. Onvoorstelbaar hoe zo'n sterk iemand in een paar seconden een lichaamlijk wrak is geworden. ....Hoop dat hij mag blijven leven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.