Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Maar vast niet op een festival!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En zij lachte ...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vanavond kerkdienst; Ds Pronk
helma schreef:vanavond kerkdienst; Ds Pronk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Uh, oud ger gem ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Uh, oud ger gem ?
wat doet dat er eigenlijk toe
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
- oesterschelpje
Vandaag hebben we lekker "de ouwetjes" verwend.
We hebben een klusjes en schoonmaakmiddag gehouden voor mijn schoonouders.
Wat waren ze weer blij, zelf gingen we er ook met een zeer voldaan gevoel vandaan.
We hebben een klusjes en schoonmaakmiddag gehouden voor mijn schoonouders.
Wat waren ze weer blij, zelf gingen we er ook met een zeer voldaan gevoel vandaan.
Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentesGijs83 schreef:Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
en het was erg de moeite waard vanavond!Orchidee schreef:Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentesGijs83 schreef:Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
Het volgen van Christus
1. radicaal
2. volkomen
3. getrouw
Orchidee schreef: Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentes
helma schreef: en het was erg de moeite waard vanavond!
Het volgen van Christus
1. radicaal
2. volkomen
3. getrouw
Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
Straks de korte broek aan en verder met schilderwerkzaamheden aan het huis.
nog 3 weken te gaan
nog 3 weken te gaan
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
nog 3 weken te gaan
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is hier al een 20-jarenplan geloof ik.JolandaOudshoorn schreef:als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
nog 3 weken te gaan
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Lourens schreef:Het is hier al een 20-jarenplan geloof ik.JolandaOudshoorn schreef:als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
nog 3 weken te gaan
Ik weet, mijn Verlosser leeft