Mister schreef:Gijs83 schreef:
Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...![]()

Mister schreef:Gijs83 schreef:
Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...![]()
Gijs83 schreef:Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...Mister schreef:Gijs...Gijs83 schreef:-Pervez Musharraf(67), Pakistaans president 1999-2008
-Diana Woei(45), Nederlands meteorologe en tv-weervrouw
Geef eens duidelijkheid, wat daarin onze mening dient te zien of druk me mooi uit???helma schreef:Gijs83 schreef:Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...Mister schreef:Gijs...Gijs83 schreef:-Pervez Musharraf(67), Pakistaans president 1999-2008
Gijs83 schreef:Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...Mister schreef:Gijs...Gijs83 schreef:-Pervez Musharraf(67), Pakistaans president 1999-2008
Wat heb je de laatste tijd toch met die pikant geklede mensen, Gijs?Gijs83 schreef:Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...Mister schreef:Gijs...Gijs83 schreef:-Pervez Musharraf(67), Pakistaans president 1999-2008
Tja, dat kan je tot verleiding brengen he...Tiberius schreef:Wat heb je de laatste tijd toch met die pikant geklede mensen, Gijs?Gijs83 schreef:Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...Mister schreef:Gijs...Gijs83 schreef:-Pervez Musharraf(67), Pakistaans president 1999-2008
groot gelijk Gijs! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.Gijs83 schreef:Tja, dat kan je tot verleiding brengen he...Tiberius schreef:Wat heb je de laatste tijd toch met die pikant geklede mensen, Gijs?Gijs83 schreef: Het weerbericht op de computer bekijken of op een journaal is volgens mij niet zoveel mis mee. Zolang ze maar niet te pikant gekleed is...
- Nathan (8)Gijs83 schreef:-Felipe Calderón(48), president van Mexico
-Düzgün Yildirim(47), Nederlands politicus van Turks-Koerdse komaf 1994-2006: gemeenteraad Zwolle, 2003-heden lid Prov.Staten Overijssel, 2007-heden lid Eerste Kamer.
hmprff schreef:- Nathan (8)Gijs83 schreef:-Felipe Calderón(48), president van Mexico
-Düzgün Yildirim(47), Nederlands politicus van Turks-Koerdse komaf 1994-2006: gemeenteraad Zwolle, 2003-heden lid Prov.Staten Overijssel, 2007-heden lid Eerste Kamer.