Vliegramp
Re: Vliegramp
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik hoop niet dat het tot een explosie komt en dat het zo'n ramp veroorzaakt als bij Amerika!

http://www.telegraaf.nl/video/buitenlan ... id=mailart
Wat een mooie eenvoudige getuigenis!
Wat een mooie eenvoudige getuigenis!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat komt dan waarschijnlijk omdat er steeds meer wordt gevlogen.judith schreef:Echt ontzettend erg... Gebeurt steeds vaker...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Daar kun je je volgens mij niets bij voorstellen als je er niet bij geweest bent.
Ontzettend!
Op foto 3,4 en 5 zie je het ook goed en op foto 6 zie je duidelijk dat het hele asfalt weggeslagen is.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
bah wat eng! Ongelooflijk ook gewoon....vlinder schreef:Daar kun je je volgens mij niets bij voorstellen als je er niet bij geweest bent.
Ontzettend!
Op foto 3 zie je het ook goed en op foto 6 zie je duidelijk dat het hele asfalt weggeslagen is.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
1 dode ?
Dat zal nog wel oplopen vrees ik.
Dat zal nog wel oplopen vrees ik.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik denk dat het meevalt. Het vliegtuig werd geraak door de bliksem, vlak boven de grond... kwam daardoor wat harder op de grond dan de bedoeling, en brak in 3 stukken. Maar de dode kwam niet om het leven door een harde landing of zo, maar door een hartaanval, daarom heb ik hoop dat het met verdere slachtoffers meevalt.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."