Vroeger vond ik de ondergang het mooist.
Maar heel bijzonder als je een keer de opgang meemaakt, midden in de natuur, of boven zee.
Herfstbladeren of teer ontluikend groen

Tsja...moeilijk om een keuze te maken. Op zich wel de herfst, alleen als je dit in geestelijk oogpunt ziet dan zie ik uit naar het groen.Mara schreef:ZonsOPgang
Vroeger vond ik de ondergang het mooist.
Maar heel bijzonder als je een keer de opgang meemaakt, midden in de natuur, of boven zee.
Herfstbladeren of teer ontluikend groen
met opgroeiende kinderen pc in de woonkamerMara schreef:CD ik kan helaas geen muziek maken. (had graag piano of viool willen leren spelen)
computer of laptop
Fiets. Probeer met een step maar eens de Col du Galibier af te dalenLassie schreef:60 graden (en dan op ecologisch programma),
fiets of een step
Uh, even tussendoor, handdoeken doe ik op ander programma dan ondergoed.Orchidee schreef:met opgroeiende kinderen pc in de woonkamerMara schreef:CD ik kan helaas geen muziek maken. (had graag piano of viool willen leren spelen)
computer of laptop
wassen op 95 of 60 graden ( handddoeken, ondergoed, enz.)
Nog even tussendoor, op 95 graden wassen is tegenwoordig minder goed dan op 60 graden wassen (er zitten nu namelijk betere enzymen in het wasmiddel, waarvan de piek van de enzymsnelheid bij 60 graden ligt, waarna het heel hard terugloopt. Enzymen gaan namelijk onherstelbaar kapot als ze warmer worden dan hun piekwarmte)Mara schreef:Uh, even tussendoor, handdoeken doe ik op ander programma dan ondergoed.Orchidee schreef:met opgroeiende kinderen pc in de woonkamerMara schreef:CD ik kan helaas geen muziek maken. (had graag piano of viool willen leren spelen)
computer of laptop
Ondergoed meest 95 gr en handdoeken op 60. Ik was nl op kleur.
Hmm, ik denk toch wel tweedehands, en dan toch nieuw...Marco schreef:Fiets. Probeer met een step maar eens de Col du Galibier af te dalenLassie schreef:60 graden (en dan op ecologisch programma),
fiets of een step![]()
Nieuwe fiets of tweedehands?
Weet ik, maar ik was toch 1 x per maand de witte was op 95 gr, omdat dat beter is voor je wasmachine. De machine wordt weer lekker vetvrij gemaakt van binnen en minder kans op wasluis. Als je dat eenmaal hebt, krijg je die niet meer weg ! Vies en lastig.hmprff schreef:Nog even tussendoor, op 95 graden wassen is tegenwoordig minder goed dan op 60 graden wassen (er zitten nu namelijk betere enzymen in het wasmiddel, waarvan de piek van de enzymsnelheid bij 60 graden ligt, waarna het heel hard terugloopt. Enzymen gaan namelijk onherstelbaar kapot als ze warmer worden dan hun piekwarmte)Mara schreef:Uh, even tussendoor, handdoeken doe ik op ander programma dan ondergoed.Orchidee schreef:met opgroeiende kinderen pc in de woonkamerMara schreef:CD ik kan helaas geen muziek maken. (had graag piano of viool willen leren spelen)
computer of laptop
Ondergoed meest 95 gr en handdoeken op 60. Ik was nl op kleur.
Weet ik, maar ik was toch 1 x per maand de witte was op 95 gr, omdat dat beter is voor je wasmachine. De machine wordt weer lekker vetvrij gemaakt van binnen en minder kans op wasluis. Als je dat eenmaal hebt, krijg je die niet meer weg ! Vies en lastig.Mara schreef: Nog even tussendoor, op 95 graden wassen is tegenwoordig minder goed dan op 60 graden wassen (er zitten nu namelijk betere enzymen in het wasmiddel, waarvan de piek van de enzymsnelheid bij 60 graden ligt, waarna het heel hard terugloopt. Enzymen gaan namelijk onherstelbaar kapot als ze warmer worden dan hun piekwarmte)
60 graden doodt ook de bacterien.Mara schreef: Weet ik, maar ik was toch 1 x per maand de witte was op 95 gr, omdat dat beter is voor je wasmachine. De machine wordt weer lekker vetvrij gemaakt van binnen en minder kans op wasluis. Als je dat eenmaal hebt, krijg je die niet meer weg ! Vies en lastig.
Maar wat betr wasmiddel, zou je bijna koud kunnen wassen idd.
Voor ondergoed is het echter beter op hogere temperatuur te wassen, dat is toch wat frisser en doodt bacterien.
Hmm, ik denk toch wel tweedehands, en dan toch nieuw...Marco schreef:Fiets. Probeer met een step maar eens de Col du Galibier af te dalenLassie schreef:60 graden (en dan op ecologisch programma),
fiets of een step![]()
Nieuwe fiets of tweedehands?
Internet Explorer, met google chrome weet ik de weg niet en moet ik weer alles op nieuwe leren.Google Chrome of Internet Explorer?
Houten schutting.Lassie schreef:
Houten schutting of coniferen als tuinafscheiding?
vers!!!Orchidee schreef:Houten schutting.Lassie schreef:
Verse ananas of uit pot/blik?
Daewoo Matiz (= dat tegenwoordig geen Chevrolet geworden?)Zita schreef:vers!!!Orchidee schreef:Houten schutting.Lassie schreef:
Verse ananas of uit pot/blik?
ford ka of daewoo matiz?