Waar op?Lourens schreef:Pfffffffffffff, het is me gelukt om er niet op te staan
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
De verslavingsthermometer.Mister schreef:Waar op?Lourens schreef:Pfffffffffffff, het is me gelukt om er niet op te staan
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aha, je hebt onze postbode omgekocht?Lourens schreef:De verslavingsthermometer.Mister schreef:Waar op?Lourens schreef:Pfffffffffffff, het is me gelukt om er niet op te staan

Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
5.(3)Luther 222(maar goed dat-ie met vakantie is gegaan...)

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Welkom terug! Gijs: start de persenLuther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010

De persen??? Wat gaan we nou krijgen? De citruspers?Mister schreef:Welkom terug! Gijs: start de persenLuther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Sja, wij hebben een elektrische...Luther schreef:De persen??? Wat gaan we nou krijgen? De citruspers?Mister schreef:Welkom terug! Gijs: start de persenLuther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
En daar wil je mij induwen?Mister schreef:Sja, wij hebben een elektrische...Luther schreef:De persen??? Wat gaan we nou krijgen? De citruspers?Mister schreef:Welkom terug! Gijs: start de persenLuther schreef: Daar is-ie weer!!!!
Je mag er ook zelf induiken hoorLuther schreef:En daar wil je mij induwen?

Welkom terug.Luther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
Is de nieuwe caravan goed bevallen?
Nee, dan heb je er ongevraagd een kleintje bijjvdg schreef:Welkom terug.Luther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
Is de nieuwe caravan goed bevallen?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nou ja, aangezien ik ook nog een caravan zoek (op termijn) niet erg hoor.Mara schreef:Nee, dan heb je er ongevraagd een kleintje bijjvdg schreef:Welkom terug.Luther schreef:Daar is-ie weer!!!!Gijs83 schreef:Top 20 aug 2010
Is de nieuwe caravan goed bevallen?(flauwwwww)

Hebben jullie ook zo'n raar mailtje gehad ?
Dit is FF iets tussen ons.
Ik opende hem, was van een bekende trouwens, maar helemaal leeg (gelukkig kan ik niet via een link aanklikken momenteel)
Als je dat wel doet, zit je aan een peperduur sms abonnement vast
OPPASSEN DUS, niet openen, meteen deleten !
Dit is FF iets tussen ons.
Ik opende hem, was van een bekende trouwens, maar helemaal leeg (gelukkig kan ik niet via een link aanklikken momenteel)
Als je dat wel doet, zit je aan een peperduur sms abonnement vast

OPPASSEN DUS, niet openen, meteen deleten !

spam mails open ik zowieso nooit, ook al zijn het van bekende personen.
Het is niet te herkennen als zodanig !
Het is gewoon een mailtje van je vriendin of zo, met dit als boodschap, het lijkt onschuldig.
De deskundigen slaan alarm omdat het niet meer te onderscheiden is.
Weest waakzaam
Het is gewoon een mailtje van je vriendin of zo, met dit als boodschap, het lijkt onschuldig.
De deskundigen slaan alarm omdat het niet meer te onderscheiden is.
Weest waakzaam