Zie je nou wel....... V'daal is toch apart.MarthaMartha schreef:en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaidalbion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland.(maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
![]()
in die kerk hebben wij de vbw deze week....
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
jvdg schreef:Zie je nou wel....... V'daal is toch apart.MarthaMartha schreef:en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaidalbion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland.(maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
...ik maar eens ga slapen na zo 'n drukke dag?

jvdg schreef:MarthaMartha schreef:en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaidalbion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
![]()
Zie je nou wel....... V'daal is toch apart.
Hé hé, niet zo laagdunkend over het hartje van neerland spreken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...ik vanavond bij een rf-ster was?
...het heel gezellig was...
...de tijd echt omgevlogen is
...we heerlijk hebben zitten kletsen
...ze leuke dochters heeft
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Jij moet allang op bed liggenhmprff schreef:...ik vanavond bij een rf-ster was?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
whaha, en dan te bedenken dat t in werkelijkheid een uur later was, dan op rf vermeld staat...Orchidee schreef:Jij moet allang op bed liggenhmprff schreef:...ik vanavond bij een rf-ster was?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dan staat je tijdzone niet goed. Andere RF'ers zien wel de juiste tijd van je bericht.hmprff schreef:whaha, en dan te bedenken dat t in werkelijkheid een uur later was, dan op rf vermeld staat...Orchidee schreef:Jij moet allang op bed liggenhmprff schreef:...ik vanavond bij een rf-ster was?
oh, oke. kzal ff kijken bij mn instellingen dan.Tiberius schreef:Dan staat je tijdzone niet goed. Andere RF'ers zien wel de juiste tijd van je bericht.hmprff schreef:whaha, en dan te bedenken dat t in werkelijkheid een uur later was, dan op rf vermeld staat...Orchidee schreef:Jij moet allang op bed liggenhmprff schreef:...ik vanavond bij een rf-ster was?
...45 jaar geleden er rassenrellen begonnen in Watts, een wijk van Los Angeles?
...50 jaar geleden Tsjaad op een vreedzame manier onafhankelijk werd van Frankrijk?(derhalve vandaag Nationale Feestdag daar)
...491 jaar geleden Johann Tetzel (54), Duits dominicaan en tegenspeler van Maarten Luther overleed?
...we 15 jaar geleden 14 uren achtereen zonneschijn hadden?
...50 jaar geleden Tsjaad op een vreedzame manier onafhankelijk werd van Frankrijk?(derhalve vandaag Nationale Feestdag daar)
...491 jaar geleden Johann Tetzel (54), Duits dominicaan en tegenspeler van Maarten Luther overleed?
...we 15 jaar geleden 14 uren achtereen zonneschijn hadden?
Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
We tot in de late/vroege uurtjes gekletst hebben...
Ik dat nu wel een beetje merk

We tot in de late/vroege uurtjes gekletst hebben...
Ik dat nu wel een beetje merk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed. 
judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.
haaf schreef:judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.
Kan je zo goed koken haaf?judith schreef:haaf schreef:judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!