Op de een of andere manier vind ik die laatste zin niet zo handig/verstandig.vlinder schreef:Dat moet je inderdaad lang volhouden. Veel mensen weten niet dat je ook bij paracetamol inderdaad het beste een spiegel kunt opbouwen. Veel mensen nemen pctm pas is als ze al pijn hebben. Bij verwachtte pijn kun je dit beter van tevoren doen.jvdg schreef:Als je dat te lang volhoudt loop je wel kans op een leverinfectie.Mara schreef:Ik zou er maar 2 nemen (1.000 mg) en dan goed je spiegel constant houden, dus om de 8 uur 2 of om de 4 uur 500.
Niet langer dan die 4 c.q. 8 uur wachten, wordt geadviseerd bij hevige pijn.
En na operaties worden bij volwassenen zelfs 1000 mg. á 6 uur gegeven.
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Dat laatste kun je beter weghalen, je weet niet wie het in welke gemoedstoestand hoort. Een vriendin van mij heeft dat ook een keer gehoord en toen het steeds heel moeilijk ging kwam dat in haar hoofd op. Ze had bijna zelfmoord gepleegd...vlinder schreef:Dat moet je inderdaad lang volhouden. Veel mensen weten niet dat je ook bij paracetamol inderdaad het beste een spiegel kunt opbouwen. Veel mensen nemen pctm pas is als ze al pijn hebben. Bij verwachtte pijn kun je dit beter van tevoren doen.jvdg schreef:Als je dat te lang volhoudt loop je wel kans op een leverinfectie.Mara schreef:Ik zou er maar 2 nemen (1.000 mg) en dan goed je spiegel constant houden, dus om de 8 uur 2 of om de 4 uur 500.
Niet langer dan die 4 c.q. 8 uur wachten, wordt geadviseerd bij hevige pijn.
En na operaties worden bij volwassenen zelfs 1000 mg. á 6 uur gegeven.
Als je trouwens 12 tabletten tegelijk inneemt kunnen je lever en nieren dat niet meer aan en kun je met pctm heel eenvoudig zelfmoord plegen.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik ook niet, heb hem dus maar verwijderd.
Al is het natuurlijk niet mijn verantwoording. Op internet is dat ook gewoon te vinden.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
verwijder je mijn posting ook ff, anders zie je het alsnog in mijn quotevlinder schreef:Ik ook niet, heb hem dus maar verwijderd.Al is het natuurlijk niet mijn verantwoording. Op internet is dat ook gewoon te vinden.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Je kunt het ook zelf doen.hmprff schreef:verwijder je mijn posting ook ff, anders zie je het alsnog in mijn quotevlinder schreef:Ik ook niet, heb hem dus maar verwijderd.Al is het natuurlijk niet mijn verantwoording. Op internet is dat ook gewoon te vinden.
ik kan m toch alleen wijzigen?Afgewezen schreef:Je kunt het ook zelf doen.hmprff schreef:verwijder je mijn posting ook ff, anders zie je het alsnog in mijn quotevlinder schreef:Ik ook niet, heb hem dus maar verwijderd.Al is het natuurlijk niet mijn verantwoording. Op internet is dat ook gewoon te vinden.
Je moet wat betreft de paracetamol niet boven de max dosering gaan zitten van 3.000 mg per dag.
Dat is een hele veilige marge.
Als je weeeeeken parac moet gaan slikken tegen de pijn, is er iets niet goed, dus dan ga je sowieso terug naar de dokter.
Veel mensen maken de fout door te lang te wachten, dus tot de pijn te hevig is.
En er dan 1 nemen en vervolgens wederom te lang gaan wachten.
Als je in het zknhs koorts hebt en er is geen aanwijsbare oorzaak, geven ze je over het algemeen 1.000 mg tegelijk.
Het snelst werkt hij door de tablet(ten) op te lossen in een half glas water, omroeren, en daarna nog minstens 1 heel glas water drinkt.
Zetpillen duurt langer !
Dat is een hele veilige marge.
Als je weeeeeken parac moet gaan slikken tegen de pijn, is er iets niet goed, dus dan ga je sowieso terug naar de dokter.
Veel mensen maken de fout door te lang te wachten, dus tot de pijn te hevig is.
En er dan 1 nemen en vervolgens wederom te lang gaan wachten.
Als je in het zknhs koorts hebt en er is geen aanwijsbare oorzaak, geven ze je over het algemeen 1.000 mg tegelijk.
Het snelst werkt hij door de tablet(ten) op te lossen in een half glas water, omroeren, en daarna nog minstens 1 heel glas water drinkt.
Zetpillen duurt langer !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-dat ik weer terug ben, van weggeweest...
-wij een heerlijke vakantie hebben gehad...
-mijn jongste dochter vandaag jarig is (12)
-mijn wasmachine het vannacht begeven heeft
-het niet loont om hem te laten repareren
-ik zoveel was heb staan, na de vakantie
-ik maandag een nieuwe wasmachine krijg

-wij een heerlijke vakantie hebben gehad...

-mijn jongste dochter vandaag jarig is (12)

-mijn wasmachine het vannacht begeven heeft

-het niet loont om hem te laten repareren

-ik zoveel was heb staan, na de vakantie

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
-we hebben je gemistOrchidee schreef:-dat ik weer terug ben, van weggeweest...![]()
-wij een heerlijke vakantie hebben gehad...![]()
-mijn jongste dochter vandaag jarig is (12)![]()
-mijn wasmachine het vannacht begeven heeft![]()
![]()
-het niet loont om hem te laten repareren![]()
-ik zoveel was heb staan, na de vakantie![]()
-heerlijk zeg!
-gefeliciteerd!!

-dat is balen

-nog meer balen!!

-nou ja, het loopt niet weg, en anders kom je het maar bij mij brengen
-geniet van je weekend en leg een groot kleed over je vakantiewas
Ik weet, mijn Verlosser leeft
...20 jaar geleden de Zuid-Afrikaanse anti-apartheidsbeweging ANC besliste om alle gewapende acties gericht tegen de regering op te schorten?
...20 jaar geleden de Verenigde Staten besloten troepen naar het Golfgebied te sturen? In eerste instantie werden troepen naar Saoedi-Arabië gestuurd om dat land tegen een mogelijke inval te beschermen.
...30 jaar geleden Viditel van start ging, een soort internet? Viditel had echter geen lang leven vanwege te hoge kosten.
...49 jaar geleden Lodewijk Duymaer van Twist (95), Nederlands generaal en politicus overleed? Tweede Kamerlid ARP 1901-1945.
...35 jaar geleden de gemiddelde dagtemperatuur 26 graden was?
...de Ger.Gem en Ger.Gem.in Ned van Barneveld(Centrum) vandaag 115 jaar bestaan?
...20 jaar geleden de Verenigde Staten besloten troepen naar het Golfgebied te sturen? In eerste instantie werden troepen naar Saoedi-Arabië gestuurd om dat land tegen een mogelijke inval te beschermen.
...30 jaar geleden Viditel van start ging, een soort internet? Viditel had echter geen lang leven vanwege te hoge kosten.
...49 jaar geleden Lodewijk Duymaer van Twist (95), Nederlands generaal en politicus overleed? Tweede Kamerlid ARP 1901-1945.
...35 jaar geleden de gemiddelde dagtemperatuur 26 graden was?
...de Ger.Gem en Ger.Gem.in Ned van Barneveld(Centrum) vandaag 115 jaar bestaan?
sluit ik me bij aan! Welcome back!!!JolandaOudshoorn schreef:-we hebben je gemistOrchidee schreef:-dat ik weer terug ben, van weggeweest...![]()
-wij een heerlijke vakantie hebben gehad...![]()
-mijn jongste dochter vandaag jarig is (12)![]()
-mijn wasmachine het vannacht begeven heeft![]()
![]()
-het niet loont om hem te laten repareren![]()
-ik zoveel was heb staan, na de vakantie![]()
-heerlijk zeg!
-gefeliciteerd!!
-dat is balen![]()
-nog meer balen!!![]()
![]()
-nou ja, het loopt niet weg, en anders kom je het maar bij mij brengen
-geniet van je weekend en leg een groot kleed over je vakantiewas
Je bent een dure meid !
Eerst de auto en dan nu de wasmachine.
Je kunt niet zonder, dus je moet wel
Nwe wasmachine is ook lekker hoor, ik heb er onlangs ook een aangeschaft, maar het duurt een stuk korter en veel minder waterverbruik !
Eerst de auto en dan nu de wasmachine.
Je kunt niet zonder, dus je moet wel

Nwe wasmachine is ook lekker hoor, ik heb er onlangs ook een aangeschaft, maar het duurt een stuk korter en veel minder waterverbruik !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
..fietsen met opbergdozen leuke reactie's opleverd van voorbijgangers
..sommige mensen me voor gek verklaren
..ik met de fiets ben gegaan terwijl de auto voor de deur stond en staat
..ik sneller met de fiets bij de Ikea ben dan met de auto (en terug).

- JolandaOudshoorn
Ik heb tegenwoordig een fietskar erachter hangen. Ideaal! Gewoon een frame met twee wielen waarin een boodschappenkrat past. Voor 25 Eur gekocht in Duitsland op een markt.Lassie schreef:..fietsen met opbergdozen leuke reactie's opleverd van voorbijgangers![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik net aardig wat rockfans tegenkwam toen ik naar mijn werk ging
500 meter hier vandaan in een park is een festival met onderandere Slayer, Iron Maiden Motley crue (Zeg maar Satan, Beelzebul en de duivel). De bassen zitten er helaas goed in.
Er zijn fijnere dingen.
500 meter hier vandaan in een park is een festival met onderandere Slayer, Iron Maiden Motley crue (Zeg maar Satan, Beelzebul en de duivel). De bassen zitten er helaas goed in.
Er zijn fijnere dingen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."