Ik zat al op m'n hurken bij hem, ik wou nog 'lager' gaan, maar daar schrok 'ie behoorlijk van, dus ik ben maar weer gauw op m'n hurken gaan zitten
Dank je wel voor de tips!
Ik zat al op m'n hurken bij hem, ik wou nog 'lager' gaan, maar daar schrok 'ie behoorlijk van, dus ik ben maar weer gauw op m'n hurken gaan zitten
Beetje lastige stelling.jvdg schreef:
Ik heb trouwens nog een vraag:
Hoe komt het toch dat een schilderij van een object, vooral in de natuur, mooier is dan een een perfecte foto van hetzelfde object?
Zelf denk ik dat het gevoel van de schilder in die objecten meer gevoel kan leggen dan de meest perfecte foto.
Wat is jullie mening?
Zwarte tulp:henriët schreef:(wat een prachtige kleuren door Hem geschapen! Gelukkig geen zwarte bloemen;))
caprice schreef:Zwarte tulp:henriët schreef:(wat een prachtige kleuren door Hem geschapen! Gelukkig geen zwarte bloemen;))
Niet lang genoeg op de BBQ gelegen?helma schreef:beetje rood is-tie nog wel
Je bezet r.f.JolandaOudshoorn schreef:waarom zijn ze weer zo groot uitgevallen![]()
uploaden via Imageshack en dan de resize-optie gebruiken, JoJolandaOudshoorn schreef:waarom zijn ze weer zo groot uitgevallen![]()
Als jullie je beeldscherm instellen op 50% dan zie je ze ook op normale grootteHendrikus schreef:uploaden via Imageshack en dan de resize-optie gebruiken, JoJolandaOudshoorn schreef:waarom zijn ze weer zo groot uitgevallen![]()
Hoe doe jet dat beeldscherm dan zo zetten?JolandaOudshoorn schreef:Als jullie je beeldscherm instellen op 50% dan zie je ze ook op normale grootteHendrikus schreef:uploaden via Imageshack en dan de resize-optie gebruiken, JoJolandaOudshoorn schreef:waarom zijn ze weer zo groot uitgevallen![]()