WEGWIJS 2002

pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Dus de orthodoxer en pingpongbal gaan morgen naar de Wegwijs... (hoop ik want ik ben ziek :sni)

Is er al iemand geweest? En... leuk geweest? Erg druk?
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik ben nog niet geweest en ik heb geen geld om te gaan. Mijn vader viert zaterdag zijn verjaardag en mijn vriendin komt dit weekend langs.

Ik ben er niet... maar dat had ik al gezegt. Niet meer vragen dus!!! ;) :, :, :, :, :, :, :, :, :,
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Hey mensen

Kuiffie is nu op wegwijs....

en zit uiteraard op OSW

Hey gegroet heb nog nietmand hier gezien met een OSW petje
refo

Bericht door refo »

Groeten van refo vanaf de wegwijs!!!
:sleep:
Billy

Bericht door Billy »

vrouw van billy is gisteren al geweest en billy heftet het veel te druk op zijn werk en kan dus vrijdag geen vrij nemen.

:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

En natuurlijk voor de stevige praiserockmusic (Delirious?) even langs de stand van 'DE HOOP music & books' hè!!!!!

Een 'breekje' van Breekijzertje
anne

Bericht door anne »

Ik ben vandaag op Wegwijs geweest. Niemand van OSW gezien, ook heb ik geen computers met OSW-scherm gezien...
Waar zaten jullie OWS'ers???
Het was weer zoals normaal:
College Style lachte je al weer toe met de gestreepte truien en bretonse sjawltjes. Verder viel het deze keer mee met de wandelende oilily-sjawlen... Deze Weg-Wijs zijn er trouwens nieuwe Oilily-sjawlen geintroduceerd... Origineel...
Kijken hoe lang de originaliteit van refo-nederland blijft...
Verder galmden de orgels, het jongerenkoor zong, de bruidjes liepen te paraderen alsof ze nooit anders doen. De kinderen stampten zelfs bij de modeshows op de muziek (oh oh...), en verder kun je de rest zelf verzinnen.
Na ongeveer een uur was ik het al weer zat, maar ben de mensen met wie ik was, trouw gevolgd... Met het resultaat dat ik nu uitgeput ben.

Dit was even een korte impressie van WEGWIJS 2002!!
:,:,:,:,:,
Dutuille

Bericht door Dutuille »

Halloo, ik ga ook op vrijdag met m'n dochter, we hebben geen petje maar als ik petjes zie dan stop ik zeker even.

He' sun jij hebt toch met Tuppie gechat, een tijdje geleden? da's dus mijn dochter.

We hopen ook ff langs de Tabernakel te lopen want mijn zoontje heeft meegedaan aan de wedstrijd van "de Zaaier" Ben benieuwd of ik nog iem spreek. Let op ik ben een echte kleine kruimel. en draag een paars achtige trui en lichte ribrok. Misschien draagt Tuppie een zwarte ribpet.(evt. achterstevoren)

SEE YOU !!!!!!!:eur

[Veranderd op 24/10/02 door Dutuille]
appie21

Bericht door appie21 »

ik ga ook vrijdag misschien...? heel spannend...

Origineel geplaatst door Dutuille
Halloo, ik ga ook op vrijdag met m'n dochter, we hebben geen petje maar als ik petjes zie dan stop ik zeker even.

He' sun jij hebt toch met Tuppie gechat, een tijdje geleden? da's dus mijn dochter.

We hopen ook ff langs de Tabernakel te lopen want mijn zoontje heeft meegedaan aan de wedstrijd van "de Zaaier" Ben benieuwd of ik nog iem spreek. Let op ik ben een echte kleine kruimel. en draag een paars achtige trui en lichte ribrok. Misschien draagt Tuppie een zwarte ribpet.(evt. achterstevoren)

SEE YOU !!!!!!!:eur

[Veranderd op 24/10/02 door Dutuille]
appie21

Bericht door appie21 »

moet je wel ff zeggen op welke foto je staat natuurlijk...

kan ik je morgen misschien opzoeken

Origineel geplaatst door Admin
Jajaja dus goed de foto's in de foto gallary bekijken want Jelle en admin zijn samen van de partij vanaf 13.00 morgen middag..

Admin
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door Admin
denk ook aan onze website als u langs het computerplein komt.. :D
Het was een goed idee van die computers. Helaas heb ik het niet uit kunnen voeren. Ben een aantal keer langs het computerplein gelopen en ook een tijdje blijven wachten, maar de hele tijd zaten er alleen maar kleine ventjes spelletjes te spelen... :?:?:?

En ging er eindelijk eentje weg, kruipt er weer zo'n ukkepukkie voor m'n neus achter dat ding. Nou ik dacht: laat maar, ik maak wel op een andere manier reclame voor OSW.

Verder was het best leuk op de Wegwijs. Veel oude bekenden ontmoet natuurlijk. Geen gestreepte Oililly sjaal gekocht, Anne. Ook niet naar de Bruidsmode gekeken want daar kon je niet eens bijkomen. Wel een gratis RD meegenomen (maar ik neem echt geen studenten abonnement, is nog steeds te duur voor een arme student). Ook heb ik een paar CD's gekocht en naar een koor geluisterd en kroketten gegeten en naar de kleine kuikentjes in de kinderboerderij gekeken en ... tja wat nog meer...

Het was best leuk hoor, maar aan het eind van zo'n dag ben ik het echt wel zat en blij als ik in de auto zit. (Wat vinden jullie trouwens van de prijs voor het parkeren? Waarom is dat zo asociaal duur :pu )
Plaats reactie