WEGWIJS 2002

Jelle

Bericht door Jelle »

Bert waar haal je voordelig de nieuwe CD´s van Martin Mans?
Op de Wegwijs? of elders.
Ik ben een echte Fan van Mans, alhoewel ik niet elke CD koop maar wel graag naar zijn spel luister.
Jelle
madelief

Bericht door madelief »

Gewoon downloaden via internet.
Iets op tegen soms..............???
Madtice

Bericht door Madtice »

Appie21 schijnt daar wat tegen te hebben. Dan gaat ie smijten met termen als 'viod' en zo ;) :,
madelief

Bericht door madelief »

VIOD????

Wie legt me uit wat dat betekend?
Jelle

Bericht door Jelle »

Hij zal wel bedoelen de Fiod.

Maar ik kijk wel even op de Wegwijs beurs daar zullen ze die CD´s best wel verkopen, gelijk een reden om er naar toe te gaan.
david

Bericht door david »

Ik heb een vrijkaart voor de Wegwijs. Ik ga zelf niet, maar als iemand interesse heeft, moet-ie maar even U2U-en. De eerste die reageert krijgt 'm.
madelief

Bericht door madelief »

Jelle als je snel bent dan kun je er nog gratis naar toe ook.
Jij liever dan ik..............
Ge@

Bericht door Ge@ »

Ja, David!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kislev

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Ge@
Ja, David!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Te laat :cool:

[Veranderd op 7/10/02 door Kislev]
Ge@

Bericht door Ge@ »

Snif snif snotter........:#:#:#
Ge@

Bericht door Ge@ »

Hé maar mensen, gaan we nog een of andere mini-meeting houden op de Wegwijs?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik stem vóór!!!
appie21

Bericht door appie21 »

Kijk even hier!! voor een reactie!!!

[Veranderd op 7/10/02 door appie21]
Billy

Bericht door Billy »

Billy + vrouw + kids:

vrijdag 25 oktober 2002
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Jaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!
pingpongbal gaat ook naar de Wegwijs...

Een hele tijd was het nog onzeker of ik zou kunnen maar inmiddels is er vervoer geregeld.

Ik ga altijd naar de Wegwijs om CD's te kopen. Dat is ook bijna het enige wat ik er koop hoor. Kleren ga ik niet aan beginnen bij al die dure refo-zaken. In niet-refo winkels moet je soms even zoeken naar een rok, maar ze zijn er echt wel...

Verder vind ik het altijd wel leuk dat je er meestal veel oude bekenden tegenkomt. Maar na een paar uurtjes heb ik het wel gehad vaak hoor... al die drukte en jankende kinderen :sni

Waarschijnlijk ga ik donderdag 24 oktober of vrijdag 25 oktober. Dus er bestaan nog een kans dat ik Billy tegenkom. Maar hoe weet ik nou wie Billy is? Spreken we nog iets af, allemaal een knalpaarse muts op of een gele sjaal om je hoofd? Of kunnen we niet een "OSW- plekje" afspreken waar we elkaar kunnen ontmoeten?
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Hoi!!

Tirzah en ik gaan ook!
De dag waarop is nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk die vrijdag of zaterdag!

Groetjes,
Lieneke
Plaats reactie