Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
niet gekocht, maar gekregen, 2 preken uit de "Reveil-serie" van afgelopen 2 maanden. Ben er blij mee.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
haha, nee; ik was bezig met de quizOrchidee schreef:Heb je dat echt gekochthelma schreef:Sonja Bakker![]()
Heb het pas bij de oude kranten ingeleverd...
het boek wat refo heeft gekocht maar niet wilde lezen

Ik heb een ervaringsdeskundige.Orchidee schreef:Gewoon gezond eten is het beste.....je vervalt toch altijd weer in je oude patroon........het werkt allemaal, maar zodra je er mee stopt gaat het mis............hmprff schreef:hier zijn ze aan het dr.francken, werkt veel beter!Orchidee schreef:Heb je dat echt gekochthelma schreef:Sonja Bakker![]()
Heb het pas bij de oude kranten ingeleverd...
Voor tijdelijk werkt het, maar de meeste diéten zijn op langere termijn toch niet vol te houden...........
Hier spreekt een zeer ervaren, "ervaringsdeskundige"
Mijn man heeft steeds HET dieet uitgeprobeerd, viel er glansrijk steevast mee af (Montignac, het citroensapdieet, brooddieet, 12oo kcal dieet,EGA, SonjaB) en jojode vrolijk (nou ja vrolijk) terug tot zn oude gewicht en er zelfs boven !
In zijn kast hangen kledingstukken van 3 maten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Ik heb een ervaringsdeskundige.Orchidee schreef: Gewoon gezond eten is het beste.....je vervalt toch altijd weer in je oude patroon........het werkt allemaal, maar zodra je er mee stopt gaat het mis............
Voor tijdelijk werkt het, maar de meeste diéten zijn op langere termijn toch niet vol te houden...........
Hier spreekt een zeer ervaren, "ervaringsdeskundige"
Mijn man heeft steeds HET dieet uitgeprobeerd, viel er glansrijk steevast mee af (Montignac, het citroensapdieet, brooddieet, 12oo kcal dieet,EGA, SonjaB) en jojode vrolijk (nou ja vrolijk) terug tot zn oude gewicht en er zelfs boven !
In zijn kast hangen kledingstukken van 3 maten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Inmiddels is het binnen.refo schreef:Het is wel betaald, maar nog onderweg.
'Uit ons uitgegaan'.
Ik heb het ooit al eens gelezen, nu even doorgebladerd en in de kast gezet als naslagwerk.
Twee van de scribenten zijn de afgelopen weken overleden. Eén was emeritus-predikant van de GGiN en één was predikant van de GG.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
had al zo'n vermoeden dat het iets in de Steenblok-richting zou zijnrefo schreef:Inmiddels is het binnen.refo schreef:Het is wel betaald, maar nog onderweg.
'Uit ons uitgegaan'.
Ik heb het ooit al eens gelezen, nu even doorgebladerd en in de kast gezet als naslagwerk.
Twee van de scribenten zijn de afgelopen weken overleden. Eén was emeritus-predikant van de GGiN en één was predikant van de GG.

~~Soli Deo Gloria~~
Ik herinner me nog dat het boek net verschenen was en dat ik het met rode oortjes zat te lezen... (logeerde bij mijn tante, die het gekocht had).
Afgewezen schreef:Ik herinner me nog dat het boek net verschenen was en dat ik het met rode oortjes zat te lezen... (logeerde bij mijn tante, die het gekocht had).
Afgewezen in een ander topic op 6 mei 2010 schreef:Ik weet nog heel goed dat dat boek uitkwam. Ik logeerde toen mijn tante, die had het ook besteld. Ik moest op een baby passen en toen kon ik in het boek lezen.
Het was erg spannend...![]()
(zoiets)

Je bent wel consistent.
Ik heb mij altijd verbaasd over de titel van dat boek, komt toch uit deze tekst 1Joh 2:19 ?Ander schreef:Afgewezen schreef:Ik herinner me nog dat het boek net verschenen was en dat ik het met rode oortjes zat te lezen... (logeerde bij mijn tante, die het gekocht had).Afgewezen in een ander topic op 6 mei 2010 schreef:Ik weet nog heel goed dat dat boek uitkwam. Ik logeerde toen mijn tante, die had het ook besteld. Ik moest op een baby passen en toen kon ik in het boek lezen.
Het was erg spannend...![]()
(zoiets)
![]()
Je bent wel consistent.
19 Zij zijn uit ons uitgegaan, maar zij waren uit ons niet; want indien zij uit ons geweest waren, zo zouden zij met ons gebleven zijn; maar dit is geschied, opdat zij zouden openbaar worden, dat zij niet allen uit ons zijn.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Een waar geloof: A.W. Pink
Catechismus: dr. C. Steenblok
Ter opscherping van de eigen standpunten? ;-)Ander schreef:Een waar geloof: A.W. Pink
't Eerste boek is me aanbevolen. Alle preken van dr. Steenblok zijn het lezen waard. Je komt er niet zoveel dogmatiek in tegen. Wellicht is dat in de catechismuspreken anders. En ik heb nog héél lang vakantie, dus tijd genoeg om te lezen.Jongere schreef:Ter opscherping van de eigen standpunten? ;-)Ander schreef:Een waar geloof: A.W. Pink
goed dat ik het weetAnder schreef: En ik heb nog héél lang vakantie, dus tijd genoeg om te lezen.

Dat kun je pas weten als je ze allemaal gelezen hebt.Ander schreef:'t Eerste boek is me aanbevolen. Alle preken van dr. Steenblok zijn het lezen waard.Jongere schreef:Ter opscherping van de eigen standpunten? ;-)Ander schreef:Een waar geloof: A.W. Pink

kom je langs?helma schreef:goed dat ik het weetAnder schreef: En ik heb nog héél lang vakantie, dus tijd genoeg om te lezen.