Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een lekker kort zomerkapsel 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
fotoOrchidee schreef:Een lekker kort zomerkapsel

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
2 luchtbedden, ze zien eruit alsof het heerlijk is om erop te liggen, en dat heb ik niet gauw met luchtbedden
aquagem
tentstokken
snaaierij voor onderweg

aquagem
tentstokken
snaaierij voor onderweg
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- Bonny
- Contacteer:
ga je soms kamperen????*girly* schreef:2 luchtbedden, ze zien eruit alsof het heerlijk is om erop te liggen, en dat heb ik niet gauw met luchtbedden![]()
aquagem
tentstokken
snaaierij voor onderweg

The Groom's still waiting at the altar
Hoe kom je daarbij?!?!Bonny schreef:ga je soms kamperen????*girly* schreef:2 luchtbedden, ze zien eruit alsof het heerlijk is om erop te liggen, en dat heb ik niet gauw met luchtbedden![]()
aquagem
tentstokken
snaaierij voor onderweg![]()
![]()

- Bonny
- Contacteer:
Na heeeeeel lang nadenken, leek me dat een goede mogelijkheid, nadat ik je nieuwste aanwinsten had bestudeerd....*girly* schreef:Hoe kom je daarbij?!?!Bonny schreef:ga je soms kamperen????*girly* schreef:2 luchtbedden, ze zien eruit alsof het heerlijk is om erop te liggen, en dat heb ik niet gauw met luchtbedden![]()
aquagem
tentstokken
snaaierij voor onderweg![]()
![]()
The Groom's still waiting at the altar
Goed wakker hoor
: Ik wilde wel dat we al weg konden!!

MarthaMartha schreef:fotoOrchidee schreef:Een lekker kort zomerkapsel

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een gezellige en leuke namiddag en avond,
eerst met Käthe naar t strand met alle kids, en na t eten kwamen Helma en haar kasteelheer ook nog even de tuin inwandelen:)
Fijn zitten praten met zn allen.
eerst met Käthe naar t strand met alle kids, en na t eten kwamen Helma en haar kasteelheer ook nog even de tuin inwandelen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...en Luther heeft in eenzaamheid de middag doorgebracht in een koel huis.henriët schreef:een gezellige en leuke namiddag en avond,
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Oude-Waarheid
Geloof ik eerlijk gezegd niets vanLuther schreef:...en Luther heeft in eenzaamheid de middag doorgebracht in een koel huis.henriët schreef:een gezellige en leuke namiddag en avond,

zo heerlijk rustig

Nou moe, serieus hoor! Vraag maar aan Katharina van Bora en henriët.Oude-Waarheid schreef:Geloof ik eerlijk gezegd niets vanLuther schreef:...en Luther heeft in eenzaamheid de middag doorgebracht in een koel huis.henriët schreef:een gezellige en leuke namiddag en avond,
Fijn zitten praten met zn allen.![]()
zo heerlijk rustig
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Oude-Waarheid
Ja pa zal het t.z.t. doenLuther schreef:Nou moe, serieus hoor! Vraag maar aan Katharina van Bora en henriët.Oude-Waarheid schreef:Geloof ik eerlijk gezegd niets vanLuther schreef:...en Luther heeft in eenzaamheid de middag doorgebracht in een koel huis.henriët schreef:een gezellige en leuke namiddag en avond,
Fijn zitten praten met zn allen.![]()
zo heerlijk rustig
Het klopt hoor O.W.
Hij mocht op het huis passen.

Hij mocht op het huis passen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik hoorde iemand dat ooit een Hervormd schapebolletje noemenOrchidee schreef:MarthaMartha schreef:fotoOrchidee schreef:Een lekker kort zomerkapsel

(een jaar of 30 geleden herkende je daar de bejaarde vrouwen aan in de HK)