Marnix schreef:Nou, bedankt dan voor het geven van je mening Ik vind het af en toe wel mooi en de muziekstijl een waardevolle aanvulling op het calvinisme
We hebben een punt van onenigheid gevonden! Bijzonder, gebeurt niet zo vaak
Ik heb ook erg hard moeten zoeken en dacht.
ooh wacht, dit is wel iets
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Huisman schreef:Dat noemen ze toch oecumene van het hart ? .....en idd ze zouden zo in het zelfde kerkverband kunnen zitten (natuurlijk de CGK
Precies. Misschien ontdekken ze dat er nauwelijks verschillen zijn en gaan ze later als ze groot zijn een kerkfusie starten!
@ Henriet: Fijn dat je het met me deelt Als je meer verschillen wil ontdekken kan ik je nog wel meer muziek laten luisteren hoor
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Nou, bedankt dan voor het geven van je mening Ik vind het af en toe wel mooi en de muziekstijl een waardevolle aanvulling op het calvinisme
We hebben een punt van onenigheid gevonden! Bijzonder, gebeurt niet zo vaak
En wij zij het ook bijna altijd eens Marnix (Wat een hartverwarmend forum is dit toch..... )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Fijn he, af en toe wat diversiteit en verder veel overeenstemming.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
...107 jaar geleden Paus Leo XIII (93) overleed?
...83 jaar geleden koning Ferdinand van Roemenië (61) overleed?
...het in Colombia vandaag een nationale feestdag is?
...40 jaar geleden in totaal 11,6 mm regen viel?
Gijs83 schreef:...107 jaar geleden Paus Leo XIII (93) overleed?
...83 jaar geleden koning Ferdinand van Roemenië (61) overleed?
...het in Colombia vandaag een nationale feestdag is?
...40 jaar geleden in totaal 11,6 mm regen viel?
Voor zover ik me kan herinneren viel er 40 jaar geleden meer dan 11,6 mm.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.