ik dacht dat je zus mee was?Gijs83 schreef:Ook al beelden gezien van de concertreis van de stichting OneDay naar Canada. Er verschijnt daar ook elke dag een 2 bladzijden tellende krant met nieuwtjes over de reis. Zeg maar de roddelpers. Misschien is er wel een forummer mee of kent iemand mensen die er mee mee zijn(er zijn meer dan 300 mee, dus dat zou best kunnen!)vlinder schreef:Naar de RO waar iemand verschrikkelijk solo probeert te zingen. Het koor erachter is wel aardig.
Verder hebben ze wel redelijk leuke muziek, maar soms zit er nummer tussen waarvan je denkt: iegh! wie heeft dat verzonnen.
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
~~Soli Deo Gloria~~
nee ik bedoel tussen het zingen door...hoor je alleen: huhumdofjdskafjeifhkdfhadfjshfudfehifjskfhdkjfajlkf (en dan heel laagBonny schreef:Nounounounou...hmprff schreef:hij staat steeds zo in zichzelf te brabbelen...Bonny schreef:Johnny Cash is best goed, inderdaad. Maar als je er te lang naar luistert kom je wel tot de ontdekking dat het soms wel erg veel op elkaar lijkt.hmprff schreef:Johny Cash...eerder vandaag van alles en nog wat wat je lekker hard kon zetten (anders kan ik niet opruimen).
Toen ik het zat was, johny cash, ook om te zorgen dat ik aan de slag blijf (wat dus niet lukt nu, maar ja, we gaan ook bijna koffie drinken)
na de koffie misschien groot nieuws radio, ben Cash wel zat ondertussen...![]()
Dat valt wel mee toch. Gewoon een diepe basstem.
hahaha... brabbelen...

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat is zo'n beetje wat de kerkorganist doet: tussenspel.hmprff schreef:nee ik bedoel tussen het zingen door...hoor je alleen: huhumdofjdskafjeifhkdfhadfjshfudfehifjskfhdkjfajlkf (en dan heel laag)
Ja dat klopt.Hendrikus schreef:ik dacht dat je zus mee was?Gijs83 schreef:Ook al beelden gezien van de concertreis van de stichting OneDay naar Canada. Er verschijnt daar ook elke dag een 2 bladzijden tellende krant met nieuwtjes over de reis. Zeg maar de roddelpers. Misschien is er wel een forummer mee of kent iemand mensen die er mee mee zijn(er zijn meer dan 300 mee, dus dat zou best kunnen!)vlinder schreef:Naar de RO waar iemand verschrikkelijk solo probeert te zingen. Het koor erachter is wel aardig.
Verder hebben ze wel redelijk leuke muziek, maar soms zit er nummer tussen waarvan je denkt: iegh! wie heeft dat verzonnen.
o, dus je had het over GijsGijs83 schreef:Ja dat klopt.Hendrikus schreef:ik dacht dat je zus mee was?Gijs83 schreef:Ook al beelden gezien van de concertreis van de stichting OneDay naar Canada. Er verschijnt daar ook elke dag een 2 bladzijden tellende krant met nieuwtjes over de reis. Zeg maar de roddelpers. Misschien is er wel een forummer mee of kent iemand mensen die er mee mee zijn(er zijn meer dan 300 mee, dus dat zou best kunnen!)vlinder schreef:Naar de RO waar iemand verschrikkelijk solo probeert te zingen. Het koor erachter is wel aardig.

~~Soli Deo Gloria~~
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Jammer van die hometrainer. Er staat

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
tsssssssssssssss..............nou ja zeg..............Josephus schreef:
Jammer van die hometrainer. Er staateen pracht van een echt orgel in die kerk!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tja, ik heb zo m'n principes als het om dit soort dingen gaat.Orchidee schreef:tsssssssssssssss..............nou ja zeg..............Josephus schreef:

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Jij snapt dat niet, Zefus. Die hometrainer staat daar omdat je anders de organist niet kunt zienJosephus schreef:Tja, ik heb zo m'n principes als het om dit soort dingen gaat.Orchidee schreef:tsssssssssssssss..............nou ja zeg..............Josephus schreef:

~~Soli Deo Gloria~~
Hm, zou dat het zijn?Hendrikus schreef:Jij snapt dat niet, Zefus. Die hometrainer staat daar omdat je anders de organist niet kunt zien

Maar daar hebben we anno 2010 toch wel hulpmiddelen voor?
http://cultuurgids.avro.nl/front/detail ... 1ace485d12
een bijzondere uitvoering van het Requiem van Mozart
een bijzondere uitvoering van het Requiem van Mozart
~~Soli Deo Gloria~~
-
Boeiend....de muziek is echt heel mooi!! Zeker ook de woorden! Rijk van inhoud!Josephus schreef:Jammer van die hometrainer. Er staateen pracht van een echt orgel in die kerk!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Variatie over Psalm 81 (Inleidend orgelspel voor de dienst waarin ds. Baan zal voorgaan in Enter)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Je moet ervan houden, ik ben er aan verslingerd: muziek van de orthodoxe jood Mordechai ben David. Ook goed te beluisteren op Youtube. Zijn vader, ook een zanger, was één van de joden die door Oskar Schindler werd gered. Ben David woont in Amerika en is razend populair bij orthodoxe joden in Amerika en Israël. En bij mij... 

Hier beneden is het niet.