Vandaag ook een avonddienst tot 23.30 uur. Dit is dag 1 en ik moet er 7 achter elkaar....

MarthaMartha schreef:Het viel alles mee hier, hebben zelfs zitten dubben om toch nog naar buiten te gaan....henriët schreef:noodweer is t niet geweest hier.. en nu schijnt de zon alweer..................henriët schreef:MarthaMartha schreef:vanavond komt er een huis vol visite.... (tenzij het weer een belemmering gaat vormen natuurlijk)
Ik heb er in elk geval wel heel veel zin in!
nu eerst: taartjes maken...
Zouden we gezellig feestje gaan vieren, ivm weeralarm blijven we toch maar in huis(zie knmi)
hoe zit dat ri Veenendaal...????????????
Ik vier nog wel een rf verjaardag, als Helma terug is van vakantie....
En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
hele vakantie niet gewassen, ("helaas" geen wasmachine in ons vakantiehuis) dus ik ben vandaag bijna nonstop bezig geweest
nog niet helemaal klaar..........
huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
hele vakantie niet gewassen, ("helaas" geen wasmachine in ons vakantiehuis) dus ik ben vandaag bijna nonstop bezig geweest
nog niet helemaal klaar..........)
Je gaat toch niet met terugwerkende kracht modereren hè?helma schreef:huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
nou, dat bijlezen![]()
ik heb niet de illusie dat ik dat ga redden
kan je me niet ff vertellen wat ik echt niet kan missen
De postings van huisman natuurlijk......wat is die toch zuiverhelma schreef:huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
nou, dat bijlezen![]()
tssssssssssssss.........wat een arrogantiehuisman schreef:De postings van huisman natuurlijk......wat is die toch zuiverhelma schreef:huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
nou, dat bijlezen![]()
helma schreef:MarthaMartha schreef:
Het viel alles mee hier, hebben zelfs zitten dubben om toch nog naar buiten te gaan....
Ik vier nog wel een rf verjaardag, als Helma terug is van vakantie....
huisman schreef:De postings van huisman natuurlijk......wat is die toch zuiverhelma schreef:huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
nou, dat bijlezen![]()
helma schreef:huisman schreef:En natuurlijk helemaal bijlezen op het RF (Al hoewel topic oranjegekte is wat gedateerdhelma schreef:wáááááááááássssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn draaien; ophangen; vouwen; strijken
nou, dat bijlezen![]()
Vertel.....ik ben altijd benieuwd naar nieuwe receptenBonny schreef:Vandaag tagliatelle a la Bonny gemaakt!
Gehakt, gekruid met basilicum. Pastasaus met een gesneden paprika, beetje oregano en scheutje melk. Saus en co aan de kook houden, gehakt erbij. Door de gekookte tagliatelle en klaar is BonnyOrchidee schreef:Vertel.....ik ben altijd benieuwd naar nieuwe receptenBonny schreef:Vandaag tagliatelle a la Bonny gemaakt!![]()
Misschien is dit wel iets voor in de rubriek: "wat schaft de pot vandaag"![]()
We kunnen natuurlijk ook een nieuw topic openen, met daarin het delen van recepten, tips ed,....kortom alles wat met koken en bakken te maken heeft............
We eten tenslotte allemaal, iedere dag