gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
.......mij het zal benieuwen hoe lang dit duurt
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
hahahahahah
Gezien je provocatieve optreden op RF, zal het niet al te lang hoeven duren.tukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
tukkertje schreef:Hendrikus schreef:gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
hahahahahah
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
...volgens mij Tiberius weer terug is van zijn onderduikadres?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
..dat is wel zo goedkoop!henriët schreef:Jean en ik geshopt hebben..
Hij bofte...
er een studiegenoot uit de andere kant van t land de winkel binnenkwam lopen..
en zodoende een poos heeft staan praten ipv kleding zoeken
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
...40 jaar geleden op last van de Nederlandse regering werd besloten de wagonfabriek Werkspoor Utrecht te sluiten?
...92 jaar geleden Tsaar Nicolaas II van Rusland (50), tezamen met zijn vrouw Alexandra Fjodorovna (46) en hun kinderen: Olga (22), Tatjana (21), Maria (19), Anastasia (17) en Aleksej (13) werden geëxecuteerd?
...vorig jaar Marry Visser-van Doorn (69), Nederlands politica overleed? (1997-2002: lid Tweede Kamer voor CDA)
...92 jaar geleden Tsaar Nicolaas II van Rusland (50), tezamen met zijn vrouw Alexandra Fjodorovna (46) en hun kinderen: Olga (22), Tatjana (21), Maria (19), Anastasia (17) en Aleksej (13) werden geëxecuteerd?
...vorig jaar Marry Visser-van Doorn (69), Nederlands politica overleed? (1997-2002: lid Tweede Kamer voor CDA)
Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!
OwwGijs83 schreef:Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!
Oh, echt?Gijs83 schreef:Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
...ik gisteren hier zei dat onverwachte bezoekjes zo leuk zijn.
...Jean le Fontain en henriët hier net met de kids voor de deur stonden, terwijl m'nn kamer werkelijk een bende was.
... dat toch helemaal niet gaf.
...we ze zelfs nog wat voeder gegeven hebben.
...Jean le Fontain en henriët hier net met de kids voor de deur stonden, terwijl m'nn kamer werkelijk een bende was.
... dat toch helemaal niet gaf.
...we ze zelfs nog wat voeder gegeven hebben.