Ik zal wel een dom wicht zijn, maar wat is er nou mis meejvdg schreef:Hendrikus schreef:jvdg schreef:Hoop van niet.Orchidee schreef: Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dit noemen ze 'dubbelzinnig'Orchidee schreef:Ik zal wel een dom wicht zijn, maar wat is er nou mis meejvdg schreef:Hendrikus schreef:Orchidee schreef: Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
spinazie, aardappels, VLEES - bleh, vla.
bloemkool ( niet mijn favoriet, maar met kerriesaus is het te doen)
aardappelpuree
gegrilde kippenpoten
de kids een enigma ijsje
aardappelpuree
gegrilde kippenpoten
de kids een enigma ijsje
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Schemerlichtje
aritha schreef:spinazie, aardappels, VLEES - bleh, vla.
je hebt dit goede idee vast gelezen....gisteren hebben wij dit namelijk gegeten....alleen wel met lekker vlees. We hebben gesmuld
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ja dat snap ik nou ook weer welalbion schreef:Orchidee schreef:
Dit noemen ze 'dubbelzinnig'
Maar goed...vandaag hebben we weer lekker mogen eten hoor, en daar gaat het hier om geloof ik hé...
SPERZIEBONEN
GEKOOKTE AARDAPPELS
weer een ECHTE SLAGERSHAMBURGER
en MAGERE YOGHURT als toetje
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik heb zin in een gekookt eitje...dus zet nog maar een pannetje water op t vuur:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
op dit tijdstip.............henriët schreef:ik heb zin in een gekookt eitje...dus zet nog maar een pannetje water op t vuur:)
ja.. heeerlijk,Orchidee schreef:op dit tijdstip.............henriët schreef:ik heb zin in een gekookt eitje...dus zet nog maar een pannetje water op t vuur:)
heb r zoo n zin in ..
kan bijna niet wachten tot de kookminuten om zijn
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En Jeanneman kookt er gewoon nog een paar..
lekker joh!
lekker joh!
NASI met KIPSATE 
Hier hetzelfde én bami en kip in zoetzure sausOrchidee schreef:NASI met KIPSATE
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Boontjes
Aardappels
Hamburger
Yoghurt á la mama!
Aardappels
Hamburger
Yoghurt á la mama!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Morgen een mexicaanse schotel maken met tortilla-chips. Gewoon flesje tomatensaus, plus zakje taco of burito-mix, paprika, mais, gehakt, jalapeno-peper er door heen... in een overschaal... en daar steek je dan allemaal tortilla-chips een stukje in, kaas er over, in de oven en serveren met guacamole en of zure room en nog een bak tortilla-chips (even opwarmen in de oven) er bij... lekker, en niet iets wat je snel eet dus leuk voor als er gasten zijn 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Macaroni