Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
- MarthaMartha
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
lasagne
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanavond een broodje.
Een patatje gehaald onderweg bij Van Reusel (wat een naam voor een patatkraampje
)
Overigens de patat was prima.

Overigens de patat was prima.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Pasta (kleine schelpjes) met een mix van bonen en gehakt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
BLOEMKOOL
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb het idee dat je dicht bij mij woont.Orchidee schreef:BLOEMKOOL
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
We zijn niet uitgehongerd of zo,
maar zo'n maaltijd had ik niet versmaad.
Je huisgenoten mogen daar zeer tevreden mee zijn.
Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.

Tjonge, wat kieskeurig ben jijjvdg schreef:Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.

~~Soli Deo Gloria~~
Ben heel benieuwd naar jouw visie.Hendrikus schreef:Tjonge, wat kieskeurig ben jijjvdg schreef:Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.

Ze waren tevreden hoorjvdg schreef:Ik heb het idee dat je dicht bij mij woont.Orchidee schreef:BLOEMKOOL
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.

En inderdaad je woont nietzo heel ver bij me vandaan hoor

Wou je soms mee komen eten?
Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hoop van niet.Orchidee schreef:Ze waren tevreden hoorjvdg schreef:Ik heb het idee dat je dicht bij mij woont.Orchidee schreef:BLOEMKOOL
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.![]()
En inderdaad je woont nietzo heel ver bij me vandaan hoor![]()
Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen
jvdg schreef:Hoop van niet.Orchidee schreef:Ze waren tevreden hoorjvdg schreef:Ik heb het idee dat je dicht bij mij woont.Orchidee schreef:BLOEMKOOL
KRIELAARDAPPELTJES
VERSE SLAGERSHAMBURGER
OPTIMEL FRAMBOZEN TOETJE
Tenzij de bloemkool is verpapt, de erpeltjes zijn aangebrand, de verse hamburger belegen is geworden en de frambozen zijn beschimmeld.![]()
En inderdaad je woont nietzo heel ver bij me vandaan hoor![]()

jvdg schreef:Hoop van niet.Orchidee schreef: Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen

~~Soli Deo Gloria~~
Héél véél, als je dat zou weten zou je geen emoticons willen gebruiken.Orchidee schreef:wat is daar mis mee dan?
Hendrikus schreef:jvdg schreef:Hoop van niet.Orchidee schreef: Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen

Altijd lachen met jvdgHendrikus schreef:jvdg schreef:Hoop van niet.Orchidee schreef: Misschien ben je wel familie van m'n man, die heeft daar in de buurt nog wat nichten enzo wonen