Inderdaad, christelijk is er geschiedenis.Marnix schreef:Tja, jij hebt PVV gestemd he... dan zou ik niet gaan nee, misschien word je op de terugweg Nederland niet meer ingelaten.Rijssen schreef:Lassie schreef:Busjes....Hendrikus schreef: Tuinesië?
Thcizloohcs?
Tukkertjesland? (zonder bannetjes)
Torremolinos?
MultiCultiewijk
2 moskeen (een M'se en een T'se).
Turkije ja.
Voor niks nog niet
Ben je er ooit geweest? Turken zijn heel gastvrij. Istanbul is bijv. een hele mooie stad, Capadocie is bijv ook wel heel mooi. Veel christelijke geschiedenis enzo... waarom lijkt Turkije je helemaal niets? En hoe objectief is jou beeld daarvan?
Ik heb er destijds in Antalya een pistool tegen mijn hoofd gehad, en mocht mijn geld inleveren, dus nee laat maar. had natuurlijk overal kunnen gebeuren, (ook in India en Denemarken was ik eens de pineut)
Sinds dat dit land actief vriendschap zoiekt met Iran en Syrie en vijandschap met Isrtael en de grondwet wil veranderen, zou ik dit land boycotten.
Eeerst de annexatie van Cyprus maar eens terugdraaien en de Kurden een eigen Staat gevenj, dan pas mogen ze weer gaan zeuren over filistijnen.
maar goed, Transvertragia vliegt er vast nog wel op, dus op naar Efeze, prachtige oude bibliotheken in de openlucht, enjoy!