jullie horen er nog van

Of ze hebben nog 29 zakjes Fisherman voor je klaar liggen.aritha schreef:Ik nu terug ga naar de apotheek? Ze belden me achteraan want ze hebben een foutje gemaakt. Ik haalde concerta en 1 zakje fisherman. Enne...de kassa rekende 30 zakjes fisherman. Ik had de bon laten liggen en controleerde niks.O, o...
Volgens mij hebben èn de kassa, èn de assistente en ikkes last van de warmte.
Nu krijg ik mijn geld terug.
Tuinesië?Lassie schreef:...onze overburen al in T. zitten
Busjes....Hendrikus schreef:Tuinesië?Lassie schreef:...onze overburen al in T. zitten
Thcizloohcs?
Tukkertjesland? (zonder bannetjes)
Torremolinos?
Lassie schreef:Busjes....Hendrikus schreef:Tuinesië?Lassie schreef:...onze overburen al in T. zitten
Thcizloohcs?
Torremolinos?
MultiCultiewijk
2 moskeen (een M'se en een T'se).
Turkije ja.
Naar Turkye op vakantieLassie schreef:wat bedoel je?
Tja, jij hebt PVV gestemd he... dan zou ik niet gaan nee, misschien word je op de terugweg Nederland niet meer ingelaten.Rijssen schreef:Lassie schreef:Busjes....Hendrikus schreef: Tuinesië?
Thcizloohcs?
Torremolinos?
MultiCultiewijk
Turkije ja.
Voor niks nog niet
Marnix schreef:Tja, jij hebt PVV gestemd he... dan zou ik niet gaan nee, misschien word je op de terugweg Nederland niet meer ingelaten.Rijssen schreef:Lassie schreef:Busjes....Hendrikus schreef: Tuinesië?
Thcizloohcs?
Torremolinos?
MultiCultiewijk
Turkije ja.
Voor niks nog niet
Ben je er ooit geweest? Turken zijn heel gastvrij. Istanbul is bijv. een hele mooie stad, Capadocie is bijv ook wel heel mooi. Veel christelijke geschiedenis enzo... waarom lijkt Turkije je helemaal niets? En hoe objectief is jou beeld daarvan?
Marnix schreef:Tja, sorry hoor... Dat is net zoiets als iemand die Duitsers aardig vind aan te raden om maar eens een boek over de 2e wereldoorlog te lezen, krijg je toch een ander beeld.
Alleen is het dan nog 25-30 jaar eerder. Verder komt het aardig overeen.
Hoewel er in het binnenland en oosten van Turkije nog wel strenge moslims leven is het Turkije van u totaal niet vergelijkbaar met toen. Het is multicultureel, redelijk westers... je mag bijvoorbeeld niet met hoofddoekjes in openbare gebouwen rondlopen. Je kan in Istanbul gewoon naar de kerk, als je ergens aan de kust bent zijn er ook gewoon Nederlandse diensten...