Wat vinden jullie van deze site? http://www.echtverbonden.
Wat vinden jullie van deze site? http://www.echtverbonden.
Laatst gewijzigd door aritha op 10 jul 2010, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat vinden jullie van deze site?
goed, mooi, maar ik heb altijd wat praktische invul problemen, met deze verhalen.aritha schreef:http://www.echtverbonden.nl/
Dat zal ongetwijfeld aan mijzelf liggen, maar ik vind persoonlijk meer antwoorden en rust in de Bijbel.

Gebruiksvriendelijk. Maar heel soms vind ik dat er iets te snel geknipt wordt. Ik bedoel, de moderator beslist altijd, wacht ook eens af tot de leden protesteren ? Als iets te kwetsend, niet geschikt e.d. is, kunnen we dat toch allemaal constateren ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Eh...bedoel je nou het refoforum of die site die ik hieronder opgaf?Mara schreef:Gebruiksvriendelijk. Maar heel soms vind ik dat er iets te snel geknipt wordt. Ik bedoel, de moderator beslist altijd, wacht ook eens af tot de leden protesteren ? Als iets te kwetsend, niet geschikt e.d. is, kunnen we dat toch allemaal constateren ?
Nee RF natuurlijk, je sites had ik nog niet bekekenaritha schreef:Eh...bedoel je nou het refoforum of die site die ik hieronder opgaf?Mara schreef:Gebruiksvriendelijk. Maar heel soms vind ik dat er iets te snel geknipt wordt. Ik bedoel, de moderator beslist altijd, wacht ook eens af tot de leden protesteren ? Als iets te kwetsend, niet geschikt e.d. is, kunnen we dat toch allemaal constateren ?

Weet je hoeveel pb's wij krijgen over sommige topics of ze niet dichtkunnen? Ook al lees jij niets van het protest van leden, die is er toch wel regelmatig. Ook wordt er regelmatig op de report-knop gedrukt over een post die niet kan. Dat zie jij niet, maar wij wel en wij overleggen onderling of een topic dicht of open gaat. Dat doet een mod nooit alleen.Mara schreef:Gebruiksvriendelijk. Maar heel soms vind ik dat er iets te snel geknipt wordt. Ik bedoel, de moderator beslist altijd, wacht ook eens af tot de leden protesteren ? Als iets te kwetsend, niet geschikt e.d. is, kunnen we dat toch allemaal constateren ?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Inderdaad, en zou iemand er niet mee eens zijn dan kan het via PB het bezwaar aangegeven worden en dan bespreken we het nog een keer in het mod-team.vlinder schreef:Weet je hoeveel pb's wij krijgen over sommige topics of ze niet dichtkunnen? Ook al lees jij niets van het protest van leden, die is er toch wel regelmatig. Ook wordt er regelmatig op de report-knop gedrukt over een post die niet kan. Dat zie jij niet, maar wij wel en wij overleggen onderling of een topic dicht of open gaat. Dat doet een mod nooit alleen.Mara schreef:Gebruiksvriendelijk. Maar heel soms vind ik dat er iets te snel geknipt wordt. Ik bedoel, de moderator beslist altijd, wacht ook eens af tot de leden protesteren ? Als iets te kwetsend, niet geschikt e.d. is, kunnen we dat toch allemaal constateren ?
Okay, dan weet ik dat nu. Het LIJKT er HEEL SOMS op of iemand de mond gesnoerd wordt. Maar dat is dus niet zo.
Zijn er onderwerpen echt taboe, of kunnen die dan toch met respect en terughoudendheid worden besproken ?
Zijn er onderwerpen echt taboe, of kunnen die dan toch met respect en terughoudendheid worden besproken ?
Er zijn onderwerpen echt taboe. De EO-jongerendag topic is nog nooit op een waardige manier verlopen en daarom wordt een discussie daarover niet getolereerd. Niet-feitelijke info in bijv. beroepingswerk wordt ook niet getolereerd omdat dit heel vaak is verzand in het schoppen naar elkaars predikanten en kerkverbanden. Andere topics worden per keer overwogen of ze wel of niet open blijven.Mara schreef:Okay, dan weet ik dat nu. Het LIJKT er HEEL SOMS op of iemand de mond gesnoerd wordt. Maar dat is dus niet zo.
Maar verder maar weer ontopic. Als je meer vragen hebt graag in een ander topic of per pb.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.