Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Stoete met keaze.
Kan ook wezen dat je niet veel gewend bent.MarthaMartha schreef:jvdg schreef:
Ja, ja, liefde is echt blind.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nasi...en vruchtenyogurt als toetje 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
refo schreef:Kan ook wezen dat je niet veel gewend bent.MarthaMartha schreef:jvdg schreef:

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
refo schreef:Kan ook wezen dat je niet veel gewend bent.MarthaMartha schreef:jvdg schreef:

kweet het nog steeds niet.... kga zo maar naar de winkel.
Manlief is nog lang niet thuis, staat vast in de file.
Manlief is nog lang niet thuis, staat vast in de file.

GEKOOKTE AARDAPPELS
BLOEMKOOL MET EEN HEERLIJK SAUSJE
BOEREN SLAVINK
YOGHURT MET AARDBEIEN
BOEREN SLAVINK
YOGHURT MET AARDBEIEN
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
sla uit de tuin van mn vader, die heeft vakantie en kwam alles gesneden brengen!!!
aardappelen en een balletje gehakt, vindt mn zusje zo heerlijk!

aardappelen en een balletje gehakt, vindt mn zusje zo heerlijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat is het verschil tussen een BOERENslavink en een gewone slavink ?Orchidee schreef:GEKOOKTE AARDAPPELS
BOEREN SLAVINK
YOGHURT MET AARDBEIEN
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Werkelijk nog geen idee....we gaan vandaag uit eten 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Een gekruide slavink, met aan de uiteinden basilicumkruiden, en er om heen zit een procureurslapje, ipv gewoon spek..........hij was erg lekker!Mara schreef:Wat is het verschil tussen een BOERENslavink en een gewone slavink ?Orchidee schreef:GEKOOKTE AARDAPPELS
BOEREN SLAVINK
YOGHURT MET AARDBEIEN
Ik doe altijd de boodschappen bij de AH, maar maak soms een uitstapje naar de EMTE, en dan heb je met sommige dingen weer eens wat anders

@Orchidee: dus... hier heb je alleen ah, hoogvliet en coop.
Ze lusten hier geen slavinken.
Wel biefstuk
Vanavond hebben ze pech, dan gril ik een speklapje, bij de krootjes (bietjes)
Wel biefstuk

Ook lekker toch........wij hebben 2 x Super de Boer, 1x AH,1 x EMTE, 1 X Piet Boers verskruidenier( net zoiets als de Plus...), 1 x C1000, 2 x Lidl...Mara schreef:@Orchidee: dus... hier heb je alleen ah, hoogvliet en coop.
Wel biefstuk![]()
Dus keus genoeg

En dat voor een inwoneraantal van ongeveer 28.000 inwoners

Dat is best veel.
Hier hebben wij: 2 x aldi, 3 x lidl, 2 x super de boer, 1 x plus, 1 x jumbo, 2 x hoogvliet, 6 x AH, 3x c1000. En daarnaast nog veel biologische winkels.
Hier hebben wij: 2 x aldi, 3 x lidl, 2 x super de boer, 1 x plus, 1 x jumbo, 2 x hoogvliet, 6 x AH, 3x c1000. En daarnaast nog veel biologische winkels.
Ik ben van de kleine middenstander, tenminste, ik ben er niet van, maar heb div mensen in de familie, dus weet hoe hard je moet buffelen. Dus koop ik zoveel mogelijk bij de kleine man. Je kunt desnoods 2 plakjes broodbeleg krijgen, half doosje champignons, 1 biet, ik noem maar wat.
Ben verder wel een fan van AH, daar is de groente lekker fris.
Bij BasvdH kom ik een enkele keer, maar daar is alles verpakt, dus moet je perse 500 gram bonen of zo. Als je dan 750 gram wil, heb je over.
En echt veel duurder ben je dan niet uit hoor, dat argument klopt niet.
De aardbeien waren bijv bij AH 50 cent duurder dan bij de groentewinkel, en bij de gr w een stuk lekkerder !
Kaas willen wij helemaal niet verpakt, de echte boerenkaas komt ook bij de kaaswinkel vandaan.
Maar shoppen bij de middenstand kost meer tijd, dus voor de fulltime werkenden onder ons, kan ik begrijpen dat je na je werk even de supermarkt doorsjeest.
Ben verder wel een fan van AH, daar is de groente lekker fris.
Bij BasvdH kom ik een enkele keer, maar daar is alles verpakt, dus moet je perse 500 gram bonen of zo. Als je dan 750 gram wil, heb je over.
En echt veel duurder ben je dan niet uit hoor, dat argument klopt niet.
De aardbeien waren bijv bij AH 50 cent duurder dan bij de groentewinkel, en bij de gr w een stuk lekkerder !
Kaas willen wij helemaal niet verpakt, de echte boerenkaas komt ook bij de kaaswinkel vandaan.
Maar shoppen bij de middenstand kost meer tijd, dus voor de fulltime werkenden onder ons, kan ik begrijpen dat je na je werk even de supermarkt doorsjeest.