Ik zal wel niet mijn dag hebben maar ik begrijp absoluut niet hoe je dit kunt zeggen " Al lezend kun je zonder tegen het antwoord te zondigen de Tour prima inpassen." (Zal aan mij liggen want Joalnda schijnt het wel te begrijpen. )Als je het antwoord van de HC leest gaat dat helemaal niet in op de hoofdvraag. Al lezend kun je zonder tegen het antwoord te zondigen de Tour prima inpassen.
Waarmee ik dus niet gezegd heb dat ik dat gebeuren op zondag (niet: sabbat) goedkeur.
Het gaat me alleen om het copy & paste wat niet werkt. Maar dat zie je vaker. We hebben een mening en de bijbel en/of de belijdenis zal me wel steunen.
TOUR DE FRANCE, mag dat ?
Re: TOUR DE FRANCE, mag dat ?
Refo schreef.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als jullie nu gewoon de naam boven het topic Oranjegekte veranderen, is dit topic niet meer nodig.
Misschien niet, maar je boort een hele nieuwe markt aan. 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het is ook weer zo'n topic van 'wat mag ik allemaal nog net wel als christen'. Kortom, lopen op de grens. Lijkt me niet de juiste houding.
De vraag is dan ook: net zo erg of toch niet ?Mister schreef:Het is ook weer zo'n topic van 'wat mag ik allemaal nog net wel als christen'. Kortom, lopen op de grens. Lijkt me niet de juiste houding.
Nee dat kan niet het gaat om de gele trui niet om de oranje trui dat is heeeeeeel andersfreek schreef:Als jullie nu gewoon de naam boven het topic Oranjegekte veranderen, is dit topic niet meer nodig.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Uitendelijk gaat het gewoon om een gouden trui, of moet ik zeggen "gouden kalf"?huisman schreef:Nee dat kan niet het gaat om de gele trui niet om de oranje trui dat is heeeeeeel andersfreek schreef:Als jullie nu gewoon de naam boven het topic Oranjegekte veranderen, is dit topic niet meer nodig.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
- Bonny
- Contacteer:
Beetje flauw. Het is trouwens een gele en niet een gouden trui, maar dit ter zijde.
The Groom's still waiting at the altar
De Vuelta heeft een gouden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Joannah schreef:Het draait , net als bij de WC alleen maar om prestige, trots

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het is buitensporige verheerlijking van iets wat niets met God te maken heeft. Zo beter?;)Bonny schreef:Beetje flauw. Het is trouwens een gele en niet een gouden trui, maar dit ter zijde.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Volgens mij is dat alleen bij 2-jarigen het geval.vlinder schreef:Joannah schreef:Het draait , net als bij de WC alleen maar om prestige, trots![]()
![]()
--------------
Lach je me uit of toe?vlinder schreef:Joannah schreef:Het draait , net als bij de WC alleen maar om prestige, trots![]()
![]()
WC is World Cup hoor, geen water closet

Hahaha.

Dan veranderen we het van "Oranjegekte" in "Geelzucht"huisman schreef:Nee dat kan niet het gaat om de gele trui niet om de oranje trui dat is heeeeeeel andersfreek schreef:Als jullie nu gewoon de naam boven het topic Oranjegekte veranderen, is dit topic niet meer nodig.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Je hebt toch ook de roze en bolletjestrui ?Marnix schreef:Hahaha.
Dan veranderen we het van "Oranjegekte" in "Geelzucht"huisman schreef:Nee dat kan niet het gaat om de gele trui niet om de oranje trui dat is heeeeeeel andersfreek schreef:Als jullie nu gewoon de naam boven het topic Oranjegekte veranderen, is dit topic niet meer nodig.

enne, geelzucht is geen prettige ziekte