Goede nacht [2]
Re: Goede nacht [2]
Welterusten iedereen
En een gezegende zondag toegewenst!!
En een gezegende zondag toegewenst!!
WELTERUSTEN IEDEREEN!
En een goede zondag!
En een goede zondag!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Daar wil ik me bij aansluiten!Orchidee schreef:WELTERUSTEN IEDEREEN!
En een goede zondag!

lekker slapen allemaal, raam open en snurken maar

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat raam open zal wel lukken...maar de resthenriët schreef:![]()
lekker slapen allemaal, raam open en snurken maar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het is hier best fris, ook vocht in de lucht.
heb vannacht beroerd geslapen, heel kort, dus misschien dat het straks beter gaat.
slaap zacht, en morgen gezond weer op !
heb vannacht beroerd geslapen, heel kort, dus misschien dat het straks beter gaat.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Last van de warmte is een mindset , mijn drillsergeant zij altijd dat wij(mensen) geschapen waren om goed te functioneren tussen -20 en + 40 graden.Mara schreef:Het is hier best fris, ook vocht in de lucht.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik heb niet zoveel op met drillsergeanten, en zeker niet met die heroïsche die van alles verwachten, maar zelf buiten schot blijven.huisman schreef:Last van de warmte is een mindset , mijn drillsergeant zij altijd dat wij(mensen) geschapen waren om goed te functioneren tussen -20 en + 40 graden.Mara schreef:Het is hier best fris, ook vocht in de lucht.
Ja, huisman, zelfs in de Klu.
Goede nachtrust en een goede zondag!
IdemMister schreef:Goede nachtrust en een goede zondag!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
weltrusten iedereen!!! en een goede zondag toegewenst!
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
Ik ga proberen om ook nog even een tukkie te doen........om 7.00 uur loopt de wekker weer af...

slaap lekker allemaal!
koud zullen we t niet hebben

Aaaaaaaaaahhh................dus het is meegevallen met de tijd..........maar vroeg is andershenriët schreef:![]()
slaap lekker allemaal!
koud zullen we t niet hebben