Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Straks om 6 uur mijn visspullen in de auto pakken en dan naar de Ijssel voor een viswedstrijd
Vanmorgen lekker relaxen.
Vanmiddag wat boodschappen nog even halen, even naar de werf waar de botter waar ik op vaar ligt ivm een reparatie aan het roer.
Vanavond boerenmidgetgolfen met warm/koud buffet
Vanmiddag wat boodschappen nog even halen, even naar de werf waar de botter waar ik op vaar ligt ivm een reparatie aan het roer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gezellige dag vandaagLourens schreef:Vanmorgen lekker relaxen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Na een zeer zweterig weekje...alle bedden maar eens lekker verschonen
Vanmiddag "grote" boodschappen doen...
Vanavond zien we nog wel...

Vanmiddag "grote" boodschappen doen...
Vanavond zien we nog wel...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heerlijk het water op geweest. Onderweg nog wel wat regendruppels en onweer gehad.
Oja, en er kwamen ook nog dubbeldekker vliegtuigen overvliegen. Was er iets te beleven vandaag ofzo?
Oja, en er kwamen ook nog dubbeldekker vliegtuigen overvliegen. Was er iets te beleven vandaag ofzo?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
de was hangt op, de hond uitgelaten, de boel opgeruimd, met Prinsje zn cadeautjes meegespeeld.. (pft, dat lego wil ook wat zeg.. wat een gepriegel), mailtje verstuurd, ff op rf neuzen en dan maar weer ff verder hier in huis.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hond??????henriët schreef: de hond uitgelaten,
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:hond??????henriët schreef: de hond uitgelaten,

yep
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zo eerst even koffie met een vers broodje
Daarna aan het werk met de auto. Zien of ik mijn beschadigde bumper kan repareren.
Daarna aan het werk met de auto. Zien of ik mijn beschadigde bumper kan repareren.
Vanmorgen al een paar uur bij de paradontoloog gezeten met m'n oudste
http://www.parorotterdam.nl/kliniek.asp

http://www.parorotterdam.nl/kliniek.asp
de tassen uitpakken
zodra de bedden weer zijn opgemaakt duik ik m'n bed in
zodra de bedden weer zijn opgemaakt duik ik m'n bed in
vanmiddag trakteren op de peuterschool met prinsje, mn vader komt plantjes poten!!!! en einde van de middag zwemles van Jetje..
feesten 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat valt er bij jou te feesten..........jarighuisman schreef:feesten

Orchidee schreef:Wat valt er bij jou te feesten..........jarighuisman schreef:feesten
Ssst niet verder vertellen

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.