..ik vanmorgen mn oude baas aan de telefoon had.. ( waar ik een jaar of 15 terug werkte op de zaterdag en in vakanties)
..het echt gewoon helemaal grappig was, temeer omdat ik er niet op voorbereid was ( heb m al jaaren niet gesproken)
..ik een taart ging bestellen bij de bakker... en niet t nummer van de bakker intoetste, maar het nummer van de winkel van toen, omdat ik dacht het nr niet op te hoeven zoeken want dat wist ik nog wel uit mijn hoofd..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83 schreef:...dat ik weer terug ben van vakantie?!!!
(Mij nog gemist?)
Jaja, kijk maar eens in de verschillende topics
Welkom terug in ieder geval. Fijne vakantie gehad??
Zeker weten! Kon niet mooier met het weer. Wel 250 kilometer gefietst, dat zegt al genoeg! Meest in de buurt(m.n.westkant) van Elspeet. 1 keer een uitstapje gemaakt naar de Linge in de omgeving van Leerdam/Gorinchem.
(Mij nog gemist?)
Zeker weten! Kon niet mooier met het weer. Wel 250 kilometer gefietst, dat zegt al genoeg! Meest in de buurt(m.n.westkant) van Elspeet. 1 keer een uitstapje gemaakt naar de Linge in de omgeving van Leerdam/Gorinchem.
Nou, dan hadden jullie wel bij ons een bakkie komen doen!
(Mij nog gemist?)
Nou, dan hadden jullie wel bij ons een bakkie komen doen!
Ja, dan had je Gijs mooi kunnen voorbereiden op shocking gebeurtenissen op RF tijdens zijn afwezigheid.