Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]
-
- Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door MarjanAanrader inderdaad. Een van de betere van Thea. Hoewel er niks gaat boven de Kruistocht in spijkerbroek.Oorspronkelijk gepost door Kevertje
'k Heb net "Hasse Simonsdochter" gelezen!! Echt een leuk boek..
Moet k voor school lezen!
Oh.. daar was mijn leraar niet goed over te spreken!
He, dat hoor je maar zelden. Wat was de kritiek?Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door MarjanAanrader inderdaad. Een van de betere van Thea. Hoewel er niks gaat boven de Kruistocht in spijkerbroek.Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Oorspronkelijk gepost door MarjanHe, dat hoor je maar zelden. Wat was de kritiek?Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door MarjanAanrader inderdaad. Een van de betere van Thea. Hoewel er niks gaat boven de Kruistocht in spijkerbroek.Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Wat precies weet ik niet, maar iig over de kinderkruistochten!
Tja, maar daar gaat het hele boek nou eenmaal over. Mocht je nog eens in de gelegenheid zijn om het te vragen, ik ben er wel nieuwsgierig naar.Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door MarjanHe, dat hoor je maar zelden. Wat was de kritiek?Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door Marjan Aanrader inderdaad. Een van de betere van Thea. Hoewel er niks gaat boven de Kruistocht in spijkerbroek.
Wat precies weet ik niet, maar iig over de kinderkruistochten!