Wist je dat......
Re: Wist je dat......
ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik vind het laakbaar dat winkels dichtgaan om 16.00 uur, terwijl ze op zondag met alle geweld open moeten zijn.judith schreef:refo schreef:ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.hadden ze beter half 4 kunnen neerzetten.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ik expres om 4 uur ga treinen...het wel heerlijk rustig zal zijnjudith schreef:refo schreef:ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.hadden ze beter half 4 kunnen neerzetten.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
heerlijk zeg!hmprff schreef:ik expres om 4 uur ga treinen...het wel heerlijk rustig zal zijnjudith schreef:refo schreef:ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.hadden ze beter half 4 kunnen neerzetten.

De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.
--------------
Waarom niet?refo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.
refo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.

Dit meeeeen je niet.refo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
refo probeert ons terug te pakken vanwege dat kraanwater.Luther schreef:Dit meeeeen je niet.refo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.

refo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
dan ben ik zeker vliegend in rotterdam belandrefo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat is niet waar hoor, althans, hier niet. Kom net terug van AH, er liepen nog mannen ookLuther schreef:Ik vind het laakbaar dat winkels dichtgaan om 16.00 uur, terwijl ze op zondag met alle geweld open moeten zijn.judith schreef:refo schreef:ja, dan is het personeel nooit op tijd thuis.hadden ze beter half 4 kunnen neerzetten.

Toen ging ik naar de bib en daar was het ook nog gezellig druk. Daar waren meer vrouwen en kinderen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja, ik kwam je nog tegen in de lucht.hmprff schreef:dan ben ik zeker vliegend in rotterdam belandrefo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.

oh, had je even moeten gillen, nu heb ik jou niet opgemerkt...Afgewezen schreef:Ja, ik kwam je nog tegen in de lucht.hmprff schreef:dan ben ik zeker vliegend in rotterdam belandrefo schreef:De treinen rijden helemaal niet van 15:45 - 18:30.