Vooral die wandelingZita schreef:er staat toetsencorrectie, boodschappen en een wandeling van 15 kilometer op het programma. Voor alledrie acht ik het geen geschikte dag.

Sterkte ermee!
Vooral die wandelingZita schreef:er staat toetsencorrectie, boodschappen en een wandeling van 15 kilometer op het programma. Voor alledrie acht ik het geen geschikte dag.
ik heb hetzelfde euvel alleen in plaats van een wandeling is dat bij mij de was strijkenZita schreef:er staat toetsencorrectie, boodschappen en een wandeling van 15 kilometer op het programma. Voor alledrie acht ik het geen geschikte dag.
CO? dat ken ik niet.Orchidee schreef:Lekker ijsje bij CO etenLassie schreef:kga vandaag naar Hoenderloooooo.
Gezellig kletsen en eten.![]()
![]()
Gezellige dag vast!
We zullen vanaf t strand de lucht inkijken:)huisman schreef:...werken het is nl. veteranendag en er is een Fly By geregeld boven Den Haag (Allemaal gaan kijken)
Middenin Hoenderloo tengenover de muziektent! Heerlijk ijs en niet duur!Lassie schreef:CO? dat ken ik niet.Orchidee schreef:Lekker ijsje bij CO etenLassie schreef:kga vandaag naar Hoenderloooooo.
![]()
Gezellige dag vast!
Vraag naar ijs van Co, en ze weten je de weg te wijzen...het is daar een begripLassie schreef:CO? dat ken ik niet.Orchidee schreef:Lekker ijsje bij CO etenLassie schreef:kga vandaag naar Hoenderloooooo.
![]()
Gezellige dag vast!
Ik zag er thuis wat overkomen...heel apart, om zo'n ouderwets log vliegtuig te zien vliegen naast een nieuw vliegtuig.huisman schreef:...werken het is nl. veteranendag en er is een Fly By geregeld boven Den Haag (Allemaal gaan kijken)
Alle bewondering voor je hoorhelma schreef:vanmorgen hard gewerkt
bergen was; je vraagt je iedere keer weer af waar het vandaan komt![]()
nu ff uitblazen
vanavond bbq met de kleintjes (de groten zijn allemaal elders)
Die strij kga ik vanavond doen in de avondkoelte...Orchidee schreef:Alle bewondering voor je hoorhelma schreef:vanmorgen hard gewerkt
bergen was; je vraagt je iedere keer weer af waar het vandaan komt![]()
nu ff uitblazen
vanavond bbq met de kleintjes (de groten zijn allemaal elders)![]()
![]()
Ik heb de was voor 4 personen, en dan vraag ik me al wel eens af......hoe krijgen we het voor elkaar![]()
Wel warm vandaag...vooral voor de strijk