Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
zes gratis tompoezen bij de supermarkt, een buddie bij de supermarkt, 10% korting bij het tuincentrum en een rol oranjewcpapier met kreten bij de bouwmarkt. Wat mij betreft blijft oranje nog wel even winnen.
Vest, shirt en een legging, shampoo en een tandenborstel.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Afgezien van je oranjewensen, je bent echt super!!Zita schreef:zes gratis tompoezen bij de supermarkt, een buddie bij de supermarkt, 10% korting bij het tuincentrum en een rol oranjewcpapier met kreten bij de bouwmarkt. Wat mij betreft blijft oranje nog wel even winnen.
generator
elektrische pomp
slaapzak
opvouwbaar tafeltje
cola
satesaus
eieren
elektrische pomp
slaapzak
opvouwbaar tafeltje
cola
satesaus
eieren
helma schreef:alvast een Moederdagkado![]()
nieuw bestek
oude bestek in etappes verkocht via MP; 100 euro gebeurd

Een paar stoere pumps van S.Oliver. Leuk onder een spijkerrokje 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zoooooooooo...dat heb je niet verkeerd gedaanhelma schreef:helma schreef:alvast een Moederdagkado![]()
nieuw bestek

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
dacht ik ook!Orchidee schreef:Zoooooooooo...dat heb je niet verkeerd gedaanhelma schreef:helma schreef:alvast een Moederdagkado![]()
nieuw bestek
Ik had ook graag mijn oude bestek aangevuld op MP; maar er werd niets aangeboden
dus nu maar op deze manier toch voordelig een uitgebreider casette
Een schone, ontdooide vrieskast
Een schone douchecabine

Een schone douchecabine

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een partytent.
In de aanbieding en nog een van de beste die we gehad hebben.
De koppelstukken tussen de buizen zijn zelfs van metaal en in het zeil bij de buizen enkele gaten om wateropvang te voorkomen.
In de aanbieding en nog een van de beste die we gehad hebben.
De koppelstukken tussen de buizen zijn zelfs van metaal en in het zeil bij de buizen enkele gaten om wateropvang te voorkomen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
5 dozen met boeken 

- JolandaOudshoorn
Mijn zoon kreeg een heel lief kaartje van een forumster!! Bedankt!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een schone kelder...heeft manlief voor me gedaan
Een schone afzuigkap
Het lijkt hier wel grote schoonmaak

Een schone afzuigkap

Het lijkt hier wel grote schoonmaak

- Bonny
- Contacteer:
Ben je nu in de war? Ik wil je er wel van af helpen.Auto schreef:5 dozen met boeken

Vanmiddag net gehaald: Een kalmerend prikje, van Toonder. Heerlijke beeldverhalen http://www.debezigebij.nl/web/Boek-5.ht ... age=139647
The Groom's still waiting at the altar
Een nieuwe rok gekregen van een goede kennis......Moest wel want m'n andere rokken worden te wijd nadat ik binnen een maand 10kg ben afgevallen....... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4