Kleine ergernissen [2]

judith

Re: Kleine ergernissen

Bericht door judith »

vlinder schreef:
judith schreef:Buikpijn :bobo
Ach, last van je maandelijkse feestdagen? ::flood
:? :haha Jah
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

vlinder schreef:
Hoop dan dat deze "feestdagen" niet dagen lang duren voor de dames :sweat
judith

Bericht door judith »

Oude-Waarheid schreef:
vlinder schreef:
Hoop dan dat deze "feestdagen" niet dagen lang duren voor de dames :sweat
::flood Tja...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

caprice schreef:Een kip die steeds ontsnapt, en de kledingwinkel hiernaast bezocht heeft vandaag, en een dag eerder twee huizen verderop een bezoekje bracht in de konijnenren om het voer van de konijnen op te eten.
:humhihi geweldig!!!! we hopen ze gauw te komen bezoeken en dan zal ik eens een ernstig woordje met ze spreken :fouet
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
caprice

Bericht door caprice »

ber10e schreef:
caprice schreef:Een kip die steeds ontsnapt, en de kledingwinkel hiernaast bezocht heeft vandaag, en een dag eerder twee huizen verderop een bezoekje bracht in de konijnenren om het voer van de konijnen op te eten.
:humhihi geweldig!!!! we hopen ze gauw te komen bezoeken en dan zal ik eens een ernstig woordje met ze spreken :fouet
Welkom! Lusten jullie kippensoep?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
-DIA-

Bericht door -DIA- »

nog één ding moet me van het hart: het is goed om mensen eerlijk te behandelen,
Maar ga niet, wat men zo mooi noemt 'insinueren en verdachtmaken'.
Ik weet dat ik er van beschuldigd wordt, maar laat me dit nog even mogen zeggen:
De opmerking van een persoon in mijn afscheidsbrief vind ik niet fair. Dat is écht wat
men noemt insinueren en verdachtmaken. Daaruit blijkt wel een een ander, zou ik denken.

Daar het topic (weer opvallend vroeg) gesloten is zet ik het maar bij kleine ergernissen.
Niet dat ik er zo op mijn strepen sta, dan mag je wel met mij sollen. Maar wees wel
oprecht en eerlijk, en niet selectief oordelen. In vlakke velden hoef je je doorgaans niet
te stoten.

Vaarwel vrienden!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Orchidee

Bericht door Orchidee »

-DIA- schreef:nog één ding moet me van het hart: het is goed om mensen eerlijk te behandelen,
Ik weet dat ik er van beschuldigd wordt, maar laat me dit nog even mogen zeggen:
De opmerking van een persoon in mijn afscheidsbrief vind ik niet fair. Dat is écht wat
men noemt insinueren en verdachtmaken. Daaruit blijkt wel een een ander, zou ik denken.

Daar het topic (weer opvallend vroeg) gesloten is zet ik het maar bij kleine ergernissen.
Niet dat ik er zo op mijn strepen sta, dan mag je wel met mij sollen. Maar wees wel
oprecht en eerlijk, en niet selectief oordelen. In vlakke velden hoef je je doorgaans niet
te stoten.

Vaarwel vrienden!
Nou zeg... :cry
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:
-DIA- schreef:nog één ding moet me van het hart: het is goed om mensen eerlijk te behandelen,

te stoten.

Vaarwel vrienden!
-knip door Jet, foute manier van zeggen wat verkeerd werd begrepen, excuses daarvoor-
wat met zaait zal men oogsten.....
ik heb de meeste opmerkingen als liefdevolle waarschuwingen gelezen.
Met name de volgende:
Jammer...ik heb altijd het idee gehad, dat je meer waarde hecht aan wat "Gods volk" vind, zegt of gezegd heeft, als dat je, je uiteindelijk door het Woord, alleen het Woord laat leiden...
Het ga je goed!
En dit wens ik je toe:Zo gij Zijn stem dan heden hoort,
gelooft Zijn heil- en troostrijk woord;
verhardt u niet, maar laat u leiden. (Ps.95:4b ber.)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara

Bericht door Mara »

@Dia; ik snap het niet, je spreekt in raadselen, (voor mij althans) :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
sela

Bericht door sela »

nou, misschien toch maar het topic open? het was idd wat snel dicht dacht ik gevoelsmatig.
en ik had nog wel meer gevoelens... vanwege het godsdienstige wordt er best wel eens tegen dia gezegd dat hij dwaalt, af en toe zelfs heel hard. terwijl hij zelf zo netjes en godsdienstig probeert te zijn. dat steekt, dunkt me.
maar hij is en blijft een broeder en met vragen en met moeiten. misschien kunnen we met elkaar wel 'iets' doorbreken?
Auto

Bericht door Auto »

Mensen, DIA was het niet eens met een posting die geplaatst was in het afgesloten topic en dat is inmiddels opgelost. Verdere vragen aan DIA kan je stellen via PB. Hij heeft aangegeven niet meer actief aan de discussies deel te nemen. Mocht hij willen terugkomen is er geen enkele belemmering en is compleet naar eigen keuze en beslissing.

Zullen we maar weer ontopic gaan?
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

caprice schreef:
ber10e schreef:
Welkom! Lusten jullie kippensoep?
ja lekker! maar vooral kippenvleugeltjes ben ik dol op :nananere
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Buren die vanmorgen om 7 uur, zonodig hun vuvuzela moesten uitproberen :bobo
Ik was wel op, en zat heerlijk met een kop thee buiten...maar toch :fi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Orchidee schreef:Buren die vanmorgen om 7 uur, zonodig hun vuvuzela moesten uitproberen :bobo
Buren die om half acht een tuin gaan ophogen, met veel gerommel en lawaai. Ik lag nog in bed... :banghead
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Afgewezen schreef:
Orchidee schreef:Buren die vanmorgen om 7 uur, zonodig hun vuvuzela moesten uitproberen :bobo
Buren die om half acht een tuin gaan ophogen, met veel gerommel en lawaai. Ik lag nog in bed... :banghead
Ja zeg, maar daar is het wel de tijd van het jaar voor, voor zulke klussen ;)
En je mag "herrie" maken vanaf 7 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds :)
Gesloten