- Het kerkelijk jaarboekje (krijg ik elk jaar

- Het boek van ds C Harinck "Wie bent U"
Dat is wel leuk , op deze dagen, door sommige bestempeld als "heidense gewoonten" (Sinterklaas en vaderdag) krijg ik meestal voluit gereformeerde lectuur ...

Wij vieren het als gezin en hoeven dus niet te rijden .......5 boeken en een hi-tech kurkentrekker rijker (voor de wijnflesjescaprice schreef:Wij vieren zoiets zaterdags al. Het idee is dat die daarvoor beter geschikt is om kilometers te rijden en op bezoek te gaan.huisman schreef:Nog één nachtje slapen..........en dan![]()
![]()
![]()
tsja.. als je geen gezin hebt.huisman schreef:Wij vieren het als gezin en hoeven dus niet te rijden .......5 boeken en een hi-tech kurkentrekker rijker (voor de wijnflesjescaprice schreef:Wij vieren zoiets zaterdags al. Het idee is dat die daarvoor beter geschikt is om kilometers te rijden en op bezoek te gaan.huisman schreef:Nog één nachtje slapen..........en dan![]()
![]()
![]()
)
Toppiehuisman schreef:Wij vieren het als gezin en hoeven dus niet te rijden .......5 boeken en een hi-tech kurkentrekker rijker (voor de wijnflesjescaprice schreef:Wij vieren zoiets zaterdags al. Het idee is dat die daarvoor beter geschikt is om kilometers te rijden en op bezoek te gaan.huisman schreef:Nog één nachtje slapen..........en dan![]()
![]()
![]()
)
Is dat voor na de citroenbrandewijn ?refo schreef:Die van verre zijn hebben me zaterdag bedacht.
Doos toffees met een hamertje
Of ervoor.Mara schreef:Is dat voor na de citroenbrandewijn ?refo schreef:Die van verre zijn hebben me zaterdag bedacht.
Doos toffees met een hamertje
Wat bij anderen een "gewoon" elk jaar terugkerend, soms verplichte visite is, kan juist bij anderen veel pijn geven.jvdg schreef:Lassie schreef:is het gewoon zondag.![]()
Hoewel het toch ook weer niet 'gewoon' is.
't Is en blijft toch een bijzondere dag.
Vaderdag of niet.
Ik weet niet wie er blijer is, zij of ik...zolang je elkaars standpunten maar een beetje respecteert, he?Josephus schreef:---knip--- Niet op de persoon spelen, aub; mvg TibJoannah schreef:De enige reden dat ik blij ben dat dit niet herdacht wordt in mijn familie, is dat ik daar dan tenminste niet over hoef te argumenteren met ze.
Dat is zo. Maar om hem elke dag een doos toffees met een hamertje te geven, is ook zo wat.Mara schreef:Het zou gewoon niet nodig moeten zijn.
ELKE dag je vader eren, zolang je hem nog hebt.
Inderdaad. Laten we er gemakshalve van uitgaan dat er sprake is van een win-winsitutatie.Joannah schreef:Ik weet niet wie er blijer is, zij of ik...zolang je elkaars standpunten maar een beetje respecteert, he?Josephus schreef:---knip--- Niet op de persoon spelen, aub; mvg TibJoannah schreef:De enige reden dat ik blij ben dat dit niet herdacht wordt in mijn familie, is dat ik daar dan tenminste niet over hoef te argumenteren met ze.
Het gaat mij absoluut niet om winnen, of wie het laatste woord heeft. Mijn familie vindt RF net een kippenhok, en aangezien ik meer van argumenteren en discussieren hou dan zij, en daar ook meer tijd voor heb, kan ik mijn ei hier prima kwijt :-)Josephus schreef:Inderdaad. Laten we er gemakshalve van uitgaan dat er sprake is van een win-winsitutatie.Joannah schreef:Ik weet niet wie er blijer is, zij of ik...zolang je elkaars standpunten maar een beetje respecteert, he?Josephus schreef:---knip--- Niet op de persoon spelen, aub; mvg TibJoannah schreef:De enige reden dat ik blij ben dat dit niet herdacht wordt in mijn familie, is dat ik daar dan tenminste niet over hoef te argumenteren met ze.