Examens 2010
Re: Examens 2010
Scheikunde was mijn zoon meegevallen.
Hij heeft het later via internet nagekeken en waarschijnlijk een voldoende.
Nu even 2 weekjes afwachten, maar hij maakt zich geen zorgen.
Hij heeft het later via internet nagekeken en waarschijnlijk een voldoende.
Nu even 2 weekjes afwachten, maar hij maakt zich geen zorgen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Morgen weet m'n dochter of ze geslaagd is.
Spannend! Ik hoop dat ze niet gebeld wordt
Spannend! Ik hoop dat ze niet gebeld wordt

Bij ons bellen ze eerst de gezakten en daarna de geslaagden.
Zal dus een uur of 5 worden denk ik.
Zal dus een uur of 5 worden denk ik.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ook VWO ?? Het VMBO hoorde het vandaag begreep ik van een vriendin.
Wij wachten voor 1 zoon op uitslag gymnasium. Hij is er chill onder, heeft kennelijk weinig te vrezen
Het is heel bijzonder voor ons, want hij is mishandeld op school + hij is chronisch ziek.
Het 1 heeft niets met het ander te maken. Maar was bijkomend.
Alsof die jongen het niet al moeilijk genoeg heeft, zat er een soort JvdS type bij hem in de klas. Gevalletje zinloos geweld.
Wij wachten voor 1 zoon op uitslag gymnasium. Hij is er chill onder, heeft kennelijk weinig te vrezen

Het is heel bijzonder voor ons, want hij is mishandeld op school + hij is chronisch ziek.
Het 1 heeft niets met het ander te maken. Maar was bijkomend.

Alsof die jongen het niet al moeilijk genoeg heeft, zat er een soort JvdS type bij hem in de klas. Gevalletje zinloos geweld.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wij wachten een HAVO V examen af.
Mijn zoon verwacht geen problemen.
Voordeel: via internet konden ze aardig zien hoe de vlag erbij hing of hangt.
Mijn zoon verwacht geen problemen.
Voordeel: via internet konden ze aardig zien hoe de vlag erbij hing of hangt.
Wij wachten een VWO examen af.
Normaal gesproken zou ze slagen.
Maar als ze drie vieren haalt staat ze drie keer een 5 en zakt ze.
En mijn dochter heeft niet op Internet gekeken. (hoezo struisvogelgedrag?)
Normaal gesproken zou ze slagen.
Maar als ze drie vieren haalt staat ze drie keer een 5 en zakt ze.
En mijn dochter heeft niet op Internet gekeken. (hoezo struisvogelgedrag?)
mijn broertje is geslaagd!!!! 

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ook hier is het wachten op een vwo-uitslag.
De uitgangspositie was niet slecht, maar sommige examens waren best pittig.
Morgen weten we meer.
De uitgangspositie was niet slecht, maar sommige examens waren best pittig.
Morgen weten we meer.
~~Soli Deo Gloria~~
Bij ons op school gaat de vlag uit. Op 1 na allemaal geslaagd. Die ene heeft een herkansing. Kwam 0,2 punt te kort voor Duits.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Bij ons op school gaat de vlag uit. Op 1 na allemaal geslaagd. Die ene heeft een herkansing. Kwam 0,2 punt te kort voor Duits.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bij ons wordt het vandaag spannend: wachten op een havo-uitslag.
Luther mag zijn collega's wel eens vermanen: de website van school lag gisteren de hele middag en avond plat.
Luther mag zijn collega's wel eens vermanen: de website van school lag gisteren de hele middag en avond plat.
Op de Revius ookTiberius schreef:Bij ons wordt het vandaag spannend: wachten op een havo-uitslag.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
gisterenavond was de Wartburgsite voor mij gewoon bereikbaar. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.Tiberius schreef:Bij ons wordt het vandaag spannend: wachten op een havo-uitslag.
Wij hebben geen onvoorwaardelijke toegang...Tiberius schreef:Bij ons wordt het vandaag spannend: wachten op een havo-uitslag.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gisteravond hadden de jongelui het galafeest.
Mijn zoon had een strak, keurig pak aan.
Vroeg of hij zondag zo met me mee gaat naar de kerk, maar ik denk dat het dat niet wordt.
Mijn zoon had een strak, keurig pak aan.
Vroeg of hij zondag zo met me mee gaat naar de kerk, maar ik denk dat het dat niet wordt.