reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Maargoed, wij lezen thuis de Trouw, nu op tabloid, en dat voelt zo nep.. maar jij vindt het dus een verbetering, Bar dinges?
:D Ja, Bar dinges vindt het he-le-maal geweldig. Heb dan ook een paar keer in lezersenquetes gemeld dat ik dolgraag Trouw in een compact formaat wil.

Ik zit voor werk en studie veel in het openbaar vervoer, en dan is het werkelijk een uitkomst. Zelfs op zaterdagochtend in bed is het ideaal. Ik kan het de refo-& grefo-zusters en -broeders van harte aanbevelen. :)
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
na een poosje erover te hebben nagedacht vind ik het toch geen positieve ontwikkeling
dat hele digitale gedoe

wat blijft er op deze manier over van de huiselijke gezelligheid
nog even en iedereen in het gezin zit achter een afzonderlijk scherm
en wat komt er dan nog terecht van de onderlinge communicatie?
een beetje gezin communiceert hedentendage via MSN. Als ik mijn dochters tot de orde moet roepen [moet vaak] kan ikdat het beste doen via MSN, dan luisteren [lezen] ze dat tenminste direct, communiceer ik via de 'gezellige' ouderwetse manier dan luistert men niet.:#
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Auto »

Zijn er meer mensen die problemen hebben met www.refdag.nl ?

Sommige pagina's kunnen niet eens worden geopend en dat is al sinds vanmiddag.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17618
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door huisman »

Auto schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met http://www.refdag.nl ?

Sommige pagina's kunnen niet eens worden geopend en dat is al sinds vanmiddag.
Ja dat heb je met solcon....... :nananere
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
rivers
Berichten: 51
Lid geworden op: 17 okt 2005, 09:09

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door rivers »

Op de site staat dat er een storing is
Men ontmoet maar zelden een persoon die wil luisteren naar wat hij niet horen wil.
Gebruikersavatar
Jager
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 sep 2007, 09:12

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Jager »

Auto schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met http://www.refdag.nl ?

Sommige pagina's kunnen niet eens worden geopend en dat is al sinds vanmiddag.
Ja, sinds het nieuwe uiterlijk van de site heb ik daar geregeld last van. Overigens wordt er vandaag op de site zelf melding gemaakt van een storing:
Storing op delen van refdag.nl
16-06-2010 17:31 | gewijzigd 16-06-2010 17:42 | Redactie digitale media

In verband met computerproblemen werkt een deel van de website refdag.nl (onder meer Kerkplein, Boeken en Muziek) niet. Er wordt hard gewerkt om de problemen op te lossen. Excuses voor dit ongemak.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door caprice »

Als de abonnee's bij storing in de drukkerij digitaal moeten downloaden, sturen ze dan de digitale abonnee's bij storing op het internet een papieren krant?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Auto »

Jager schreef:
Auto schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met http://www.refdag.nl ?

Sommige pagina's kunnen niet eens worden geopend en dat is al sinds vanmiddag.
Ja, sinds het nieuwe uiterlijk van de site heb ik daar geregeld last van. Overigens wordt er vandaag op de site zelf melding gemaakt van een storing:
Storing op delen van refdag.nl
16-06-2010 17:31 | gewijzigd 16-06-2010 17:42 | Redactie digitale media

In verband met computerproblemen werkt een deel van de website refdag.nl (onder meer Kerkplein, Boeken en Muziek) niet. Er wordt hard gewerkt om de problemen op te lossen. Excuses voor dit ongemak.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Tsjonge, het werkt nog steeds niet. Na een nacht zou je toch verwachten dat het weer in de lucht is.
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Josephus »

Dat de muziekpagina niet werkt is wel begrijpelijk. Daar kwam de afgelopen dagen zoveel stoom vanaf... :hum
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16787
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Hendrikus »

Josephus schreef:Dat de muziekpagina niet werkt is wel begrijpelijk. Daar kwam de afgelopen dagen zoveel stoom vanaf... :hum
s toom, ja :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Josephus »

Hendrikus schreef:
Josephus schreef:Dat de muziekpagina niet werkt is wel begrijpelijk. Daar kwam de afgelopen dagen zoveel stoom vanaf... :hum
s toom, ja :haha
Om preciezer te zijn: zwarte (s)toom. :huhu
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10478
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: reformatorisch dagblad 100% digitaal

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:
Auto schreef:Zijn er meer mensen die problemen hebben met http://www.refdag.nl ?

Sommige pagina's kunnen niet eens worden geopend en dat is al sinds vanmiddag.
Ja dat heb je met solcon....... :nananere
Tssssssss......., ik heb de laatste maand nog nooit zo snel internet gehad :nananere
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie