en dat is 1 zetel en dat is 2 en dat is 3 en dat is .........gertje schreef:wij ookAS schreef:SGP ga ik stemmen!

en dat is 1 zetel en dat is 2 en dat is 3 en dat is .........gertje schreef:wij ookAS schreef:SGP ga ik stemmen!
Die staat bij mij op nr. 3Bonny schreef:http://www.wiekiesjij.nl . Hier kun je aan de hand van vragen, kijken wie voor jou de beste kandidaat is. ik kom uit bij D.J.D. van Dijk, nr. 6 bij SGP.
jvdg schreef:Die staat bij mij op nr. 3Bonny schreef:http://www.wiekiesjij.nl . Hier kun je aan de hand van vragen, kijken wie voor jou de beste kandidaat is. ik kom uit bij D.J.D. van Dijk, nr. 6 bij SGP.
De overige "beste" kandidaten zijn 2 SGP-ers en 2 CU-ers.
Kan toch? Ze doen echt heel goed werk. Ik heb echt kinderen zo ziek gezien, geen beertje kon ze meer afleiden, maar een Cliniclown wel.Zita schreef:Volgens mij staat er in het profiel van Wim van Duijn (nr 9 SGP) een foutje. Of zijn favoriete goede doel moet werkelijk de Cliniclowns zijn.
Ooit heb ik over de cliniclowns een reportage gezien.vlinder schreef:Kan toch? Ze doen echt heel goed werk. Ik heb echt kinderen zo ziek gezien, geen beertje kon ze meer afleiden, maar een Cliniclown wel.Zita schreef:Volgens mij staat er in het profiel van Wim van Duijn (nr 9 SGP) een foutje. Of zijn favoriete goede doel moet werkelijk de Cliniclowns zijn.
-DIA- schreef:En de Seculieren dan? Wat dacht je daarvan? Die zijn (maar spreken het (nog) niet vrijuit) ook maar op één ding uit:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Ben zelf van mening dat de islam maar op één ding uit is, en dat is wereldmacht.
De christenen moeten weg! En dan bedoelen ze geen christenen die het met moslims en roomsen op een akkoordje kunnen goooien...
Laat dat ook even duidelijk zijn...
Ik vrees dat de PVV net zo seculier is als de PvdA, VVD, D66 of whatever... Prik daar toch eens door heen. Laat je niet misleiden....
De PVV heeft weliswaar gewonnen, maar wordt door andere winnende linkse partijen volledig uitgesloten, nu al. Ben benieuwd hoe het de komende weken eruit gaat zien.Rijssen schreef:Rede genoeg om op de PVV te stemmen, de enigste partij (op de SGP na in mindere mate) die hier oog voor heeft. Lees deze website maar eens na, staan genoeg redenen op http://torayeshua.nl/cms/
En de PVV is ook voor homohuwelijk,abortus, euthanasie,inperking van het Christelijk onderwijs, tegen christelijke barmartigheid voor de allerarmsten in deze wereld. Triest dat iemand op dit forum op zo'n antichristelijke partij stemt.Rijssen schreef:-DIA- schreef:En de Seculieren dan? Wat dacht je daarvan? Die zijn (maar spreken het (nog) niet vrijuit) ook maar op één ding uit:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Ben zelf van mening dat de islam maar op één ding uit is, en dat is wereldmacht.
De christenen moeten weg! En dan bedoelen ze geen christenen die het met moslims en roomsen op een akkoordje kunnen goooien...
Ik vrees dat de PVV net zo seculier is als de PvdA, VVD, D66 of whatever... Prik daar toch eens door heen. Laat je niet misleiden....
Dat is jou mening, snap van de SGP niet dat ze zich niet meer uitspreken tegen de islam.
Volgens mij is dat ook een bijbelse opdracht, om valse godsdiensten te bestrijden.
Islam betekent letterlijk “”onderwerping””, aan de koran, hadith, sharia en daarmee aan de uitleggers er van.
Volgens de islam zijn we maar varkens (of nog erger) en moeten ons onderwerpen aan hun wetten.
Rede genoeg om op de PVV te stemmen, de enigste partij (op de SGP na in mindere mate) die hier oog voor heeft.
Lees deze website maar eens na, staan genoeg redenen op http://torayeshua.nl/cms/
nee, lekker slim om je als godsdienstige partij tegen een godsdienst te keren. Als de islam wordt verboden ofzo roept men over 10 jaar als ze groter zijn in nl dan het christendom en ontkerkelijking door heeft gezet: op basis van het gelijkheidsprincipe: we mogen niet discrimineren dus geldt wat voor de islam geldt ook voor het christendom. Als je de vrijheid van godsdienst inperkt voor de islam gooi je op langere termijn ook je eigen glazen in.Rijssen schreef:-DIA- schreef:En de Seculieren dan? Wat dacht je daarvan? Die zijn (maar spreken het (nog) niet vrijuit) ook maar op één ding uit:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Dat is jou mening, snap van de SGP niet dat ze zich niet meer uitspreken tegen de islam.
Volgens mij is dat ook een bijbelse opdracht, om valse godsdiensten te bestrijden.
Islam betekent letterlijk “”onderwerping””, aan de koran, hadith, sharia en daarmee aan de uitleggers er van.
Volgens de islam zijn we maar varkens (of nog erger) en moeten ons onderwerpen aan hun wetten.
Rede genoeg om op de PVV te stemmen, de enigste partij (op de SGP na in mindere mate) die hier oog voor heeft.
Lees deze website maar eens na, staan genoeg redenen op http://torayeshua.nl/cms/
Gefeliciteerd en sterkte!Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.
Als ik jou was zou ik toch nog eens even goed uitzoeken wat hier precies bedoeld wordt.Rijssen schreef: Islam betekent letterlijk “”onderwerping””, aan de koran, hadith, sharia en daarmee aan de uitleggers er van.
huisman schreef:En de PVV is ook voor homohuwelijk,abortus, euthanasie,inperking van het Christelijk onderwijs, tegen christelijke barmartigheid voor de allerarmsten in deze wereld. Triest dat iemand op dit forum op zo'n antichristelijke partij stemt.Rijssen schreef:-DIA- schreef:En de Seculieren dan? Wat dacht je daarvan? Die zijn (maar spreken het (nog) niet vrijuit) ook maar op één ding uit:Rijssen schreef:Heb net PVV gestemd, om hun moslimstandpunt.