Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Erasmiaan schreef:SGP!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Opstandig en boos. Opeens weet ik weer waarom ik blij was dat ik van school was toen ik 16 was. Rrrr de hele dag naar iedereen de poppen dansen, een te laag tempo, en dan nog het feit dat ik niet stil kan zitten, laat staan 2 weken lang.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
.......Blij,
mijn vrouwtje is jarig
en de laatste lamp hangt in onze vernieuwde woonkamer 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Oude-Waarheid
huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig
Oja dat is waar ook Van Harte Gefeliciteerd!!!!!
huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig

Mevrouw Huisman: Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Is die woonkamervernieuwing het verjaardagscadeau?huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig
Anyway, huisman van harte gefeliciteerd, en breng die felicitatie ook over aan huisvrouw.
Nee dat was een bijbel met psalmen en enige gezangen (Zo één met een slotje)jvdg schreef:Is die woonkamervernieuwing het verjaardagscadeau?huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig
Anyway, huisman van harte gefeliciteerd, en breng die felicitatie ook over aan huisvrouw.
Bedankt voor de felicitaties RF'ers

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- JolandaOudshoorn
Stond ik vanmiddag met een kaart in jullie hofje; stond er een andere naam op de deur waarvan ik dacht dat het jullie huis washuisman schreef:Nee dat was een bijbel met psalmen en enige gezangen (Zo één met een slotje)jvdg schreef:Is die woonkamervernieuwing het verjaardagscadeau?huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig
Bedankt voor de felicitaties RF'ers

Dus ik heb hier nog een kaart liggen voor mevr. huisman

(en ik rook ook nergens koffie..., zag geen straaljager op de parkeerplaats)
helma schreef:Stond ik vanmiddag met een kaart in jullie hofje; stond er een andere naam op de deur waarvan ik dacht dat het jullie huis washuisman schreef:Nee dat was een bijbel met psalmen en enige gezangen (Zo één met een slotje)jvdg schreef:Is die woonkamervernieuwing het verjaardagscadeau?huisman schreef:.......Blij,mijn vrouwtje is jarig
Bedankt voor de felicitaties RF'ers![]()
Dus ik heb hier nog een kaart liggen voor mevr. huisman![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
geirriteerd. Mijn naaimachine doet niet wat ik wil, ik moet nog een berg correctie doen en ik waad hier door de bende. En er komt niks uit m'n handen.
Hier nog zo één. Moet nog een toets leren voor morgen, stofzuigen, wc en douche schoonmaken, een was draaien en nog wat dingen sorteren/opruimen. Heb ik het nog niet gehad over mensen bij wie ik nodig langs moet en leerdoelen voor op m'n werk uitwerken.Zita schreef:geirriteerd. Mijn naaimachine doet niet wat ik wil, ik moet nog een berg correctie doen en ik waad hier door de bende. En er komt niks uit m'n handen.
Komt vast door het weer!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Klopt, hoor het overal om me heen.vlinder schreef:Hier nog zo één. Moet nog een toets leren voor morgen, stofzuigen, wc en douche schoonmaken, een was draaien en nog wat dingen sorteren/opruimen. Heb ik het nog niet gehad over mensen bij wie ik nodig langs moet en leerdoelen voor op m'n werk uitwerken.Zita schreef:geirriteerd. Mijn naaimachine doet niet wat ik wil, ik moet nog een berg correctie doen en ik waad hier door de bende. En er komt niks uit m'n handen.
Komt vast door het weer!
Je zweet al als je heel diep nadenk

helma schreef
0
Er staat wel een straaljager op ons naambordje met een naam en een huisnummer (Best wel makkelijk te vinden dusStond ik vanmiddag met een kaart in jullie hofje; stond er een andere naam op de deur waarvan ik dacht dat het jullie huis was
Dus ik heb hier nog een kaart liggen voor mevr. huisman