Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
zo de 1e was zit al in de machine
veel wassen vanochtend
eind van de ochtend even de stad in voor boodschappen
aan het eind van de middag een kennis helpen
vanavond misschien nog even gezellig naar een vriend die vandaag jarig is
veel wassen vanochtend
eind van de ochtend even de stad in voor boodschappen
aan het eind van de middag een kennis helpen
vanavond misschien nog even gezellig naar een vriend die vandaag jarig is
ik zit een repetitie af te nemen, loer langs mijn beeldscherm om naar een klas extreem brave kinders te kijken. Daarna ga ik stukken produceren voor de vergadering van vanmiddag, en als ik vanavond genoeg correctiewerk heb gedaan en de chaos op mijn kamer wat in goede banen heb geleid, mag ik een rokje naaien. En ik wilde ook nog gaan sporten.
vanochtend huushouwe
vanmiddag naar t strand met een vriendin
vanavond.. misschien op kraamvisite, ik heb t idee dat mn schoonzus aan t bevallen is.. we wachten maar rustig af
vanavond.. misschien op kraamvisite, ik heb t idee dat mn schoonzus aan t bevallen is.. we wachten maar rustig af

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
4 uur les waarvan 3 zelfstandig-uren (dus achter de pc) en 1 Omgangskunde.
Daarna fietsen naar huis- ff op een grasveld, met heel hoog gras, midden in geploft en mn brood opgegeten. Heerlijk plekje daar.
Nu weer huiswerk
Straks fluitles
Vanavond verjaardag van mijn opa.
Daarna fietsen naar huis- ff op een grasveld, met heel hoog gras, midden in geploft en mn brood opgegeten. Heerlijk plekje daar.
Nu weer huiswerk
Straks fluitles
Vanavond verjaardag van mijn opa.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Werken.
Vanavond met een vriend uit eten. Hij is anderhalf jaar geleden geëmigreed naar Australie en nu twee weken over. Hij wil ff bijkletsen.
Zullen na het eten wel aan de bar blijven hangen denk ik, maar zie er naar uit om met hem bij te kletsen.
Vanavond met een vriend uit eten. Hij is anderhalf jaar geleden geëmigreed naar Australie en nu twee weken over. Hij wil ff bijkletsen.
Zullen na het eten wel aan de bar blijven hangen denk ik, maar zie er naar uit om met hem bij te kletsen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanavond naar de bieb.. de baby van schoonzuslief heeft t nog prima in het veilige plekjehenriët schreef:vanochtend huushouwe
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hard werken 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik ook. Het zweet staat op m'n rug van het heerlijk in de zon correctiewerk doen.Orchidee schreef:Hard werken

Op donderdag moet ik altijd naar logopedie met mijn zoontje. Verder heb ik lekker huishoudelijke klusjes gedaan. Veel weggegooid. Daar ben ik goed in
Op donderdag heb ik wisselend mijn bieb en huishoudmiddag. Ik probeer in iedergeval zo ver te komen dat ik op vrijdag kan schrijven aan mijn nieuwe boek.

Op donderdag heb ik wisselend mijn bieb en huishoudmiddag. Ik probeer in iedergeval zo ver te komen dat ik op vrijdag kan schrijven aan mijn nieuwe boek.
Naar Archeon geweest met de klas. Het was een ontzettend leuke dag!
Prima bestemming voor schoolreisjes. Genoeg te doen, niet eindeloos naar saaie verhalen hoeven luisteren, veel te zien en er zijn ook leuke dingen te doen. Kids hebben genoten en ik niet minder.
Prima bestemming voor schoolreisjes. Genoeg te doen, niet eindeloos naar saaie verhalen hoeven luisteren, veel te zien en er zijn ook leuke dingen te doen. Kids hebben genoten en ik niet minder.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Laat Tiberius 't niet horenIchtus schreef:Naar Archeon geweest met de klas. Het was een ontzettend leuke dag!

Maar ik vind dat je gelijk hebt hoor

~~Soli Deo Gloria~~
Op welk van mijn standpunten doel je precies?Hendrikus schreef:Laat Tiberius 't niet horenIchtus schreef:Naar Archeon geweest met de klas. Het was een ontzettend leuke dag!
Prima bestemming voor schoolreisjes. Genoeg te doen, niet eindeloos naar saaie verhalen hoeven luisteren, veel te zien en er zijn ook leuke dingen te doen. Kids hebben genoten en ik niet minder.![]()
Het is al even geleden, maar je hebt hier eens stevig je afkeuring uitgesproken over het bezoeken van Archeon. Zo stevig dat ik het onthouden heb.Tiberius schreef:Op welk van mijn standpunten doel je precies?Hendrikus schreef:Laat Tiberius 't niet horenIchtus schreef:Naar Archeon geweest met de klas. Het was een ontzettend leuke dag!
Prima bestemming voor schoolreisjes. Genoeg te doen, niet eindeloos naar saaie verhalen hoeven luisteren, veel te zien en er zijn ook leuke dingen te doen. Kids hebben genoten en ik niet minder.![]()
Zal wel in de OSW-tijd zijn geweest, want ik vind het in 't archief niet terug.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik denk dat je met iemand anders in de war bent; ik kan me zo'n standpunt niet herinneren (ook niet van anderen trouwens).Hendrikus schreef:Het is al even geleden, maar je hebt hier eens stevig je afkeuring uitgesproken over het bezoeken van Archeon. Zo stevig dat ik het onthouden heb.Tiberius schreef:Op welk van mijn standpunten doel je precies?Hendrikus schreef:Laat Tiberius 't niet horenIchtus schreef:Naar Archeon geweest met de klas. Het was een ontzettend leuke dag!
Zal wel in de OSW-tijd zijn geweest, want ik vind het in 't archief niet terug.
Morgen personeels-uitje met het de collega's van het re-integratiebureau. Regio Zuid-West(zeg maar Zeeland) organiseert het, dus we gaan naar Zeeland. Dat wordt dus vroeg uit de veren. Kwart voor zeven rijd mijn taxi voor en ik mag ik geluk hebben als ik voor middernacht thuis ben! We gaan naar Nisse en Kwadendamme. In Nisse bezoeken we een bakkerij- en theetuin, Jikkemiene genaamd. Daar in de buurt is ook een werk-/leerboerderij. We lopen een knapzakroute. We bezoeken ook nog een vlindertuin.