Katharina van Bora schreef:Echt leuk, dan kan er weer gewerkt worden!henriët schreef:gratis steentjes voor in de tuin...
zaterdag op te halen in ... Veenendaal

Katharina van Bora schreef:Echt leuk, dan kan er weer gewerkt worden!henriët schreef:gratis steentjes voor in de tuin...
zaterdag op te halen in ... Veenendaal
Wacht even ..... is dat voor wat je al hebt en de ruimte die je over hebt ........ of ........ nog 22 meter extra erbij?huisman schreef:......nieuwe inbouwboekenkasten (ruimte voor 22 meter boeken)
helma schreef:mmmm....doet me op een of andere manier toch denken aan een uitspraak in de preek van zondag....
Was ik net even afgeleid denk ik...helma schreef:mmmm....doet me op een of andere manier toch denken aan een uitspraak in de preek van zondag....
Heeft Caprice dat echt beloofd? Ik zal hem eraan herinnerenvlinder schreef:Nou dan wordt het tijd voor een foto die eens is beloofd door caprice.Barmhartigheid schreef:![]()
Gisteravond onze trouwreportage opgehaald. En hij is zo super! super!! SUPER!!! ontroerend mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwd! Geniet ervan.
Je hebt het nog wel zelf beloofd.Barmhartigheid schreef:Heeft Caprice dat echt beloofd? Ik zal hem eraan herinnerenvlinder schreef:Nou dan wordt het tijd voor een foto die eens is beloofd door caprice.Barmhartigheid schreef:![]()
Gisteravond onze trouwreportage opgehaald. En hij is zo super! super!! SUPER!!! ontroerend mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwd! Geniet ervan.![]()
Ik hoop voor je dat hij het niet vergeten is!
We hebben heel erg lang op de reportage moeten wachten. Hij lag zo goed als klaar bij de fotograaf maar er is een auto naar binnen gereden. Onze reportage is vervolgens helemaal aan flarden gegaan en moest opnieuw besteld en gemaakt worden.
Maar nu we het album in bezit hebben en zo mooi is geworden zijn we het lange wachten alweer helemaal vergeten en genieten we er samen dubbel van!
Wil je ook zo veel boeken lezen of is het ook een beetje voor de sier?huisman schreef:......nieuwe inbouwboekenkasten (ruimte voor 22 meter boeken)
Eindelijk...Gijs83 schreef:-Kerkelijk Jaarboek Ger.Gem. 2010
Had jij hem al langer dan soms?Mister schreef:Eindelijk...Gijs83 schreef:-Kerkelijk Jaarboek Ger.Gem. 2010
Past niet in mijn boekenkastGijs83 schreef:-Kerkelijk Jaarboek Ger.Gem. 2010