Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
Re: Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
Toch geen vliegreisje geboekt als huwelijksreis (like Marnix) de vulkaanas is nog steeds aanwezig.
http://www.nu.nl/buitenland/2252068/noo ... swolk.html
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maar nog steeds is niet duidelijk of er in de feestzaal een TV-scherm staat opgesteld om de uitslagenavond van de verkiezingen te kunnen volgen...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
TV-scherm op een reformatorische bruiloft??? Ik herinner me nog dat wij bij een restaurant aten omdat mijn vader en moeder zoveel jaar getrouwd waren op die avond moest Nederland voetballen, maar er was ook nog (grote) (boeren)bruiloft. Men had met het restaurant bewust afgesproken dat er geen TV-scherm kwam in het restaurant-gedeelte en ook niet in de feestzaal, want anders zat de helft gasten TV te kijken.Luther schreef:Maar nog steeds is niet duidelijk of er in de feestzaal een TV-scherm staat opgesteld om de uitslagenavond van de verkiezingen te kunnen volgen...
huisman schreef:Toch geen vliegreisje geboekt als huwelijksreis (like Marnix) de vulkaanas is nog steeds aanwezig.
Dan stranden we op Schiphol en kunnen we daar met z'n vieren en terrasje pakken Martha!MarthaMartha schreef: Mmmm... zou het toch leuk zijn als we ook ergens met z'n vieren een terrasje konden pakken, maar het zou wel heel toevallig zijn als we ook nog dezelfde bestemming hadden...

Wij gaan trouwens naar Portugal. En ach, anders kom je hier een keer buurten na een mooie wandeling in de omgeving

Wat die uitslagen van de verkiezingen betreft, er is vast wel iemand met een iPhone die dat door kan geven

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
vlinder schreef:Het bruidspaar negeert een post van een moderator.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Echt Gijs, het gebeurt...Gijs83 schreef:TV-scherm op een reformatorische bruiloft??? (...)Luther schreef:Maar nog steeds is niet duidelijk of er in de feestzaal een TV-scherm staat opgesteld om de uitslagenavond van de verkiezingen te kunnen volgen...
- MarthaMartha
Ja Gijs, je snapt het niet, maar het gebeurt....Mister schreef:Echt Gijs, het gebeurt...Gijs83 schreef:TV-scherm op een reformatorische bruiloft??? (...)Luther schreef:Maar nog steeds is niet duidelijk of er in de feestzaal een TV-scherm staat opgesteld om de uitslagenavond van de verkiezingen te kunnen volgen...

ik hoop dan toch wel dat het geen LCD-tv is, dan is er pas echt sprake van vervlakking / oppervlakkige beeldvorming etc 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Inderdaad, MM&D, een ouderwetsche buisch graag, gaat toch meer de diepte in...Marnix schreef:ik hoop dan toch wel dat het geen LCD-tv is, dan is er pas echt sprake van vervlakking / oppervlakkige beeldvorming etc

- MarthaMartha
En voor wie niet kan komen maar wel graag mee wil luisteren:
www.hervormdwaarder.nl
dienst begint om 19.00 uur DV
www.hervormdwaarder.nl
Denk dat ik toch zelf kom luisterenMarthaMartha schreef:En voor wie niet kan komen maar wel graag mee wil luisteren:
http://www.hervormdwaarder.nl
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De dienst is wel toegankelijk?
- JolandaOudshoorn
Die is volgens mij altijd openbaar.Lassie schreef:De dienst is wel toegankelijk?
Ik weet, mijn Verlosser leeft