Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een prachtige Orchidee 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken... 

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
WOW!Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
en koffie leren zettenhenriët schreef:WOW!Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
En....hoe hoog schat je de kans dat deze lessen tot succes leiden?Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...
Hem noemende haar heer.....

dat dacht ik nu ook meteenhuisman schreef:en koffie leren zettenhenriët schreef:WOW!Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...

http://home.versatel.nl/skottelbraai/index.htmKatharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...
Dat maakt het al wat makkelijker

HR+++ glas wat de komende weken stapsgewijs geplaatst wordt.
- Katharina van Bora
Wat zijn jullie leuk!helma schreef:dat dacht ik nu ook meteenhuisman schreef:en koffie leren zettenhenriët schreef:WOW!Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...

- Katharina van Bora
Hij krijgt les van Jean!jvdg schreef:En....hoe hoog schat je de kans dat deze lessen tot succes leiden?Katharina van Bora schreef:Een skottelbraai om op de camping Luther te leren koken...
Hem noemende haar heer.....

@ Katharina van Bora: als je dat boekje download en uitprint, kan Luther vast oefenen... 
Alles wat goed gaat kruis je aan; hoef jij straks op de camping amper te koken

Alles wat goed gaat kruis je aan; hoef jij straks op de camping amper te koken

en als je een uitgebreid testteam zoekt, bied ik mezelf en m'n gezin wel aan voor een dagje 

Hmm, sluit ik me bij aan, met vrouwlief samen.helma schreef:en als je een uitgebreid testteam zoekt, bied ik mezelf en m'n gezin wel aan voor een dagje
Ondergetekende is een door de wol geverfde 'skottelbraaier'

Pik mijn idee niet! 

Sorry mevrouw de moderatorhelma schreef:Pik mijn idee niet!

Ik dacht alleen maar aan een 'skottelbraai-meeting' bij huize Luther waarbij de hier voornoemde en ondergetekende de skottels bedienen...