heb al maanden last van stuitje/onderrug en het lijkt erger te worden. Ik hoop dat zwemmen helpt.
Daarna mijn zus helpen hapjes maken enzo; die viert vandaag haar verjaardag
vanmiddag staan er huishoudelijke taken op het programma

mmmm... herkenbaar. Gelukkig is het nog niet zo erg als 2 jaar geleden, houd ik mijzelf dan voor.Mister schreef:helma schreef:je rug??Mister schreef:Gedwongen thuiswerken vandaag.
Yep, dat is twee maanden goed gegaan, sinds vrijdag is het bal. Geen idee waarom. Trekt ook vast weer weg. Maar als je weer gewend bent om alles te kunnen, dan is een terugval vervelend.
Heb je geen ontsteking aan je stuitje? Dat heb ik eens gehad. Met name met opstaan en gaan zitten pijnlijk bijv. na de kerkdienst ofzo. Heeft een half jaar geduurd, ging vanzelf over.helma schreef:straks eerst even halfuurtje baantjes trekken (8 uur)
heb al maanden last van stuitje/onderrug en het lijkt erger te worden. Ik hoop dat zwemmen helpt.
Daarna mijn zus helpen hapjes maken enzo; die viert vandaag haar verjaardag
vanmiddag staan er huishoudelijke taken op het programma
MarthaMartha schreef:personeelsuitje
funfietsen....
je weet wel, fietsen met een ovalen wiel, een tandem waarbij er 1 vooruit en 1 achteruit fietst, een fiets met je voorwiel 3 meter voor je uit (die is het ergst)....
we hebben verschrikkelijk veel plezier gehad.
fluitje schreef:Nu aan het werk en vanavond lekker met een botter het water op voor de 6e wedstrijd.
Het was vanavond heerlijk op het water.fluitje schreef:Nu aan het werk en vanavond lekker met een botter het water op voor de 6e wedstrijd.