Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
kleine ergernis: mannen met hevige aftershave. Zodanig dat je thee naar aftershave smaakt, en je ogen pijn doen. Brrrrr.
Zoiets is ook altijd leuk in een lift. Vooral als het van die goedkope meuk is.Zita schreef:kleine ergernis: mannen met hevige aftershave. Zodanig dat je thee naar aftershave smaakt, en je ogen pijn doen. Brrrrr.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Niet zo dichtbij komen, johZita schreef:kleine ergernis: mannen met hevige aftershave. Zodanig dat je thee naar aftershave smaakt, en je ogen pijn doen. Brrrrr.

pfff, deze was zo erg dat drie meter afstand, twee bureaus en twee pc's al niet genoeg was.eilander schreef:Niet zo dichtbij komen, johZita schreef:kleine ergernis: mannen met hevige aftershave. Zodanig dat je thee naar aftershave smaakt, en je ogen pijn doen. Brrrrr.
Josephus schreef:Zoiets is ook altijd leuk in een lift. Vooral als het van die goedkope meuk is.Zita schreef:kleine ergernis: mannen met hevige aftershave. Zodanig dat je thee naar aftershave smaakt, en je ogen pijn doen. Brrrrr.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mn lerares...die een beetje uit haar humeur is.
Gelukkig nu in het OLC - werken.
Gelukkig nu in het OLC - werken.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik weet wel waar ik aan begonnen ben met boeken op MP zetten. Waarom blijft de opmaak niet gewoon zoals ik het intyp?
Overal netjes enter tussen gedaan en als ik de advertentie plaats dan staan alle regels achter elkaar. Ik geloof toch echt dat een auteur geen ISBN nummer is
Overal netjes enter tussen gedaan en als ik de advertentie plaats dan staan alle regels achter elkaar. Ik geloof toch echt dat een auteur geen ISBN nummer is

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een wasmachine die het af laat weten.

Dat kan ik me heel goed voorstellenAfgewezen schreef:Een wasmachine die het af laat weten.![]()
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
de schilder.
Het is een apart geval, want wij moeten voor al zijn materiaal zorgen. En dat moet binnen een uur nadat hij zijn opdracht gegeven heeft, anders klimt hij op zijn fiets en komt hij pas terug als het gevraagde er is.
Gisteren kreeg ik een heel lijstje mee. Allemaal onvindbare dingen. Verharder, groene grondverf, houtrotmiddel en nog veel meer waar ze bij de bouwmarkt nog nooit van gehoord hadden.
Om het plaatje compleet te maken, is hij ook nog eens halfdoof. Daar kan hij uiteraard niks aan doen, maar het maakt de communicatie zo ingewikkeld.
Het is een apart geval, want wij moeten voor al zijn materiaal zorgen. En dat moet binnen een uur nadat hij zijn opdracht gegeven heeft, anders klimt hij op zijn fiets en komt hij pas terug als het gevraagde er is.
Gisteren kreeg ik een heel lijstje mee. Allemaal onvindbare dingen. Verharder, groene grondverf, houtrotmiddel en nog veel meer waar ze bij de bouwmarkt nog nooit van gehoord hadden.
Om het plaatje compleet te maken, is hij ook nog eens halfdoof. Daar kan hij uiteraard niks aan doen, maar het maakt de communicatie zo ingewikkeld.
Valt 50.000 euro nog onder kleine ergernissen dan?

Nee dus. Geef de burgemeester een boekenbon, een receptie voor wie haar de hand wil schudden in het stadhuis. 5000 euro. Klaar.Lassie schreef:tsja.
wat ik dan al helemaal niet begrijp is dat men onder het kopje: Stadsfeest willen gaan doen. Dan mag of kan het.